SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg er den lykkelige innehaver av en Widescreen 21" LCD og en 19" CRT. Jeg har også et x800pro 256mb 8xAGP å putte det inn i. Kjører for øyeblikket LCD-skjermen i DVI-inngangen på x800-kortet. Kan jeg putte CRT-skjermen i VGA-inngangen på kortet og bruke begge samtidig? (mulig det ble sagt rørete, men jeg jobber for mye - og tenker ikke klart nå) Edit: Torleifs Endret 26. juni 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Ingen? Ja nådeløs bump! Vil ikke prøve før jeg får et skikkelig svar ser du! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Tråden kan stenges ... det funka utmerket. Og var dritkult! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 ka sa jeg, vist funker det! (nei, du tar ikke feil, jeg har aldri sagt noe sånt).. Jeg pleier no å måke kablene inn der de passer for så fyre opp maskina så korta gnistrer. briste eller ståpels. ikke vanskeligere enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå