KompleX Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har ikke hørt alle der ute, men favorittene er Mark Knopfler og Angus Young. 6389607[/snapback] Jeg er bedre en Angus Young. Er forøvrig enig med de som stemmer Vai. Vai lever seg så mye inn i spilinga si at man kunne tro at gitaren var en del av han. Er jo rå på tremoloen og, og rå ellers. Malmsteen er også rimelig pro, men er en forbanna retard ellers Men det er kanskje ikke det en spør etter her. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 SRV, uansett. Han hadde innlevelse. Du skjønner, kjære leser. Du trenger ikke Malmsteen-ferdigheter for å spille gitar. Du trenger kun innlevelse, slik at det du spiller høres ordentlig bra ut! Vai, og gjengen kan spille, men sjel? Har soloene deres det? Neppe. 6389640[/snapback] Du altså, Vai er da definisjonen på innlevelse. Men SRV er god han og, ingen tvil. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ok, jeg har lagt merke til at jeg ikke har svart på trådens tema. Sånt kan man ikke ha noe av! Vel, forsåvidt kunne jeg ikke nevnt hvilken gitarist som er den beste, ettersom man allerede har opplevd at det er jævlig objektivt. Derfor nevner jeg mine favorittgitarister. 1. Gary Moore 2. Ritchie Blackmore Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er én mann som overgår absolutt alle andre når det kommer til gitar-soloer, og det er Ronny Le Tekrø. Han er jo helt suveren, og har spilt solo til en sang jeg skrev teksten til. *stolt* Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kan ikke si hvilke som er best, men synes David Glimour og Eric Clapton er ekstremt bra. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kan aldri, aldri klare å finne DEN beste gitarisen, men den som gir meg det spesielle nå er Jeff Buckley! Og særlig Live at Sinè. Skal sigende ha uttalt at GIT at det var det mest bortkastet året i sitt liv Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Plz da, søk. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...te++%2Bgitarist 6389302[/snapback] DurinVIII sa det nødvendige. Finnes allerede poster om dette emnet. Benytt disse takk. Stenger denne tråden. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg