Gå til innhold

Hvilken server er han på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare spørre han? Hvis han er så viktig å finne, kjenner du han vel?

6389448[/snapback]

Hadde vel gjort det hvis jeg hadde hatt mulighet til det? Ellers hadde jeg jo ikke spurt her?

Har ikke nummeret hans, men det er en jeg jobber med, må spille med han i kveld siden han reiser i morgen.

Lenke til kommentar

Men en ting til... Sjekk detta.

Jeg går inn på realms i wow og finner ikke den serveren jo?!

Sorry ass, veit at dette er lol-saker for mange av dere, men jeg er newbie i detta :p

EDIT: Kommer jo bare opp 5 servere på oceanic? og resta er på United States, og der er det den serveren, men uten EU foran. Og jeg går inn der og finner han ikke.

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar

Sorry ass, veit at dette er lol-saker for mange av dere, men jeg er newbie i detta :p

EDIT: Kommer jo bare opp 5 servere på oceanic? og resta er på United States, og der er det den serveren, men uten EU foran. Og jeg går inn der og finner han ikke.

6390538[/snapback]

Spiller du med US versjon? Da vil du nok aldri finne han. Han er på europeiske Lightning's Blade.

Lenke til kommentar

6390538[/snapback]

Spiller du med US versjon? Da vil du nok aldri finne han. Han er på europeiske Lightning's Blade.

6390849[/snapback]

Lasta ned klienten fra fileplanet. Skulle prøve i 10 dager, lasta ned den US patchen. Kanskje det fikser seg hvis jeg laster ned UK patchen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...