v0lume Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 halo jeg trenger forslag til CPU kjøler som kjøler SIKKELIG Har Intel socket 775 og synes nå at 80 grader er mye takker for alle svar Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 80 grader er litt mye ja ! vill gått for denne http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C...00LED&mcat=c175 eller denne http://www.microplex.no/product.aspx?pid=T...PHOON&mcat=c175 er vel tt big thypoon som blir mest anbefalt for tiden men jeg har zalmanen og jeg er veldig fornøyd med den. men har dog ikke testet tten. Lenke til kommentar
smy Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 kjøp deg en tuniq towner det absoult best luft kjøler ut nå Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 begge de på microplex er utsolgt Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Mitt tips: Bytt kjølepasta. GARANTERT det som skylder temperaturene. Jeg hadde akkurat samme problemet. Da jeg byttet pasta gikk CPU-temp ned 20-30C. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 kan også være lurt og fjerne støv grundig Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 anbefaler å kjøpe komprimert luft på boks. Det trenger en datamaskin absolutt en gang i blandt... gjorde det igår og da sangt tempen på gfx med 8grader. Frankie Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 anbefaler å kjøpe komprimert luft på boks. Det trenger en datamaskin absolutt en gang i blandt... gjorde det igår og da sangt tempen på gfx med 8grader. Frankie 6400936[/snapback] forklar litt grundigere, har ikke vært borti det før jeg har hatt cpuribba mye ut og inn, og la nå merkje til at pastan var helt HORE, kjøpte noe pasta på komplett, klinte på.. nå ligger den på 50 grader :!: Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 En boks, nesten som spray boks som mann bruker til Tagging, som er fylt med komrimert luft. Mann trykker på en knapp og ut kommer det luft i en volsom fart. Blåser vekk alt støvet Gå på nærmeste jernvare handel og spørr etter komprimert luft på boks Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 har kompressor..... bruker den engang i blandt Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 har du prøvd å fjerne støv? datan til muttern gikk ned 25 grader da jeg gjorde det, FYYY FAAN å mye støv det var der.. helt sykt.... Men du kan jo satse på vankjøling da;) Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 ja, alt er "normalt" nå, den ligger på 50 grader og det har den alltid gjort (kjøpe pc) Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bruk en av dine venner (claus olsen eller vennen med et tema til bil) å skaffe luft på boks Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 EggMann88: Kjempe bra forklaring Digga den. Google er min beste venn, men han er ikke så flink med luft på boks...Så da ble det clas ohlsen. De har en som heter "Air Duster" 4-44, spør man etter luft på boks så vet de hva det er Frankie Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 husk pasta....overfører kulde Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 husk pasta....overfører kulde 6435242[/snapback] hehe, har du lest hele posten? jeg sa litt lengere oppe : "jeg har hatt cpuribba mye ut og inn, og la nå merke til at pastan var helt HORE, kjøpte noe pasta på komplett, klinte på.. nå ligger den på 50 grader laugh.gif" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå