bjohund Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei igjenn. i min golf 3 1,8 gl har jeg et utrolig god plass i motorrommet. kunne jeg satt inn en kompressor? som blir drevet av ei drivreim eller lng. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en kompressor? hadde vært tøft å kunne skryte av kompressor :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kjøp deg en annen bil istedet Kostnadene vil bli masse Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kjøp deg en annen bil istedet Kostnadene vil bli masse 6389262[/snapback] Men så ville han ha kompressor da, og ikke en annen bil. Han spurte også om hvor han kunne få kjøpt en, ikke om det ville koste masse. Hadde jeg vært deg, ville jeg sjekka billopphuggere. Kan hende det ligger en Mercedes der med kompresser du kan bruke. Ellers kan det vel kjøpes nytt, men det tror til og med jeg at blir dyrt. ^^ Lenke til kommentar
bjohund Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Bilopphuggern. here I come takk for svar!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kjøp deg en annen bil istedet Kostnadene vil bli masse 6389262[/snapback] Ville heller kjøpt VR6 2,9 med 192 hester før jeg fant ny bil, eller kompressor.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ville heller kjøpt VR6 2,9 med 192 hester før jeg fant ny bil, eller kompressor.. 6392704[/snapback] 190 originalt vel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Ville heller kjøpt VR6 2,9 med 192 hester før jeg fant ny bil, eller kompressor.. 6392704[/snapback] 190 originalt vel 6393335[/snapback] Stemmer nok det, ja.. Endret 27. juni 2006 av Marvil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Men 2.9 er vel rimelig sjelden i forhold til 2.8? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 2,8 er nok mer utbredt, ja.. Pleier å bli mer og mer sjelden jo større motor/effekt biler har.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er ingen enkel eller billig måte å få montert kompressor, men Golf 2 kom jo med kompressor, G60. 1,8 med 160 hk. Motoren passer i golf3, men du må mest sannsynlig bytte ut motorstyring din, bremser osv, så det kan fort bli dyrere enn det smaker. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kompressorne som ble levert med G60 er vel ikke så spesielt bra.. Prøv å få tak i en Eaton M62 eller M45 Jackson Racing bruker M45 og har 2års/160000 km garanti. Er vel samme kompressor som MB bruker.. M45 vil du ikke få alll verdens trykk, bruker selv M45 og får ca 1 bar. Da spinner den langt over det som er anbefalt, men den tåler det. Med M62 vil du få mere trykk, vurderer å gå over til M62 selv når jeg får råd. Fikk fortalt at jeg kunne få 22 psi (1,5 bar) med M62.. M62 selges det en del av på eBay. Der kan du få tak i en billig kompressor, men da er du avhengig at du kan lage braketter selv. Men om du ikke kjøper et ferdig kit, må du gjøre noe med bensinstyringa.. gReddy eManage er jo et alternativ, har hørt den funker greit. Megasqurit er jo også et billig alternativ, billig motorstyring (får vel komplett sett m/givere til ca 5k) Enkleste er nok å kjøpe et bolt on kit hvis det finnes. Å kjøpe kompressor og tilpasse den, er en STOR jobb.. Noen linker : www.jacksonracing.com http://www.automotive.eaton.com/product/en...rgers/index.asp http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EATON-M62-S...sspagenameZWDVW Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kompressorne som ble levert med G60 er vel ikke så spesielt bra.. 6459059[/snapback] Man bør nok være glad i overhaling, ja.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Man bør nok være glad i overhaling, ja.. 6460077[/snapback] Med riktig stell og bruk så holder de atskillig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Riktig bruk..? Har man kompressor er det klampen i bånn.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Riktig bruk..?Har man kompressor er det klampen i bånn.. 6463102[/snapback] Og når mange gjør det på kald motor slites g-laderen mer Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Man bør nok være glad i overhaling, ja.. 6460077[/snapback] Med riktig stell og bruk så holder de atskillig 6462030[/snapback] Bedre å satse på en skrukompressor... Skuddsikker konstruksjon... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Riktig bruk..?Har man kompressor er det klampen i bånn.. 6463102[/snapback] Da har man en grunn til at du aldri bør legge fingra i verken turbo eller kompressorbil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå