Kjekssjokolade Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg har en iPod Photo, å er og har vært veldig fornøyd med den, det eneste jeg alltid har ergret meg over er den manglende støtten for ogg/vorbits og flac formatene. Finnes det noen som helst slags form for oppdatering som gir støtte for noen av delene? en som løsning som helst ikke kan skade iPoden på noen måte.. Anyone? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Rockbox FW tror jeg støtter FLAC og Ogg Vorbis, og det skal ikke kunne skade spilleren. Om jeg ikke tar feil, er det en slags gjenoppretningsmodus på den, slik at du kan legge inn offisiell firmware om noe går galt. Sjansen for at det skulle skje, er nok uhyre små. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 ah, takker og bukker, skal lete fram kabeln å teste nå Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Har testet dette pittelitt nå, å har kommet fram til en del ting: -Tungvindt overføring må til, kan ikke ta det over MediaMonkey, Itunes. Må kopiere over i mapper å legge på selve ipod disken. MEN! Ganske så lett installasjon, og fin veiledning, også for de som er gansge nybegynnere med data Maken til hvor bra dette er! tar litt tid å sette seg inn i menysystemet/naigasjon, men alle de valgmulihetene! Veldig mange fine lydinnstillinger(bass/treble, custom eq (som kan stilles på forskjellige måter) fading ++), så har du mange forskjellige themes. Det er mye annet fint også, men det jeg i hovedsak var ute etter, FLAC og oggvorbits støtte Det med EQ var også etterlengtet og meget fornøyd med! Rockbox anbefales på det sterkeste! (iPoden min er iallefall ikke ødelagt enda, men har heller ikke hat Rockbox på den så lenge heller da ) Edit: mulig poden blir varmere, iallefall ved overføring... Endret 26. juni 2006 av kt600 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det at iPoden blir varmere, er nok bare et resultat av kjappere overføring, eller at spilleren bruker egen prosessorkraft til å registrere filene. Min gamle M:Robe MR-100 ble ganske varm om jeg lot den overføre en stund, og den har ikke tatt kvelden ennå. At den blir ødelagt, er tvilsomt, Rockbox er nok bra gjennomprøvd. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Eneste jeg fant ut, hvist du fjerner ipodn UTEN å fjenre den rygt fra maskinen først, så vil sangene stoppe i ca et sekund, hvert tiende sekund. Å for å fjerne dette, må du installere ROCbox på nytt, men det gjør jo ikke noe, siden du alltid skal fjerne ipodn eller noen annen mp3 spiller, med trygg fjerning av makinvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå