CaptivA Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hellu. I dag satt jeg inn et 7950gx2 kort i pcen, det som sto i den fra før var et Radeon x1900xt. Det jeg fort merket er at fps i spill er lavere nå en det var med det forrige kortet og resultatene i 3dmark er dårligere. Er det noe bios drivere elller noe sånt jeg må oppdatere for at dette kortet skal fungere ordentlig ?.. Det er jo som om jeg bare får brukt det ene av de to kortene. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Fjern de gamle driverene skikkelig med drivercleaner, pass på at SLI en enabled hvis det må det for kortet. Lenke til kommentar
CaptivA Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Fjern de gamle driverene skikkelig med drivercleaner, pass på at SLI en enabled hvis det må det for kortet. 6388709[/snapback] Kan du gi meg link til dreivecleaner og kan du fortelle meg hvor jeg evt skrur av og på SLI ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 SLI må vel enables både i BIOS samt i driverinnstillingene Lenke til kommentar
CaptivA Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 SLI må vel enables både i BIOS samt i driverinnstillingene 6388791[/snapback] Vel det virker som om alt er enablet etc.. kan liksom ikke finne feilen eller forstå feilen helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå