Teodor1979 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg bestilte meg akkurat et Club 3D 7950 GX2 kort fra Netshop. Dette var ukens tilbud og jeg sparte ca. 500 spenn. Det jeg lurer på er hvordan kvaliteten er på dette kortet i forhold til f.eks POV, Gainward, XFX, EVGA osv... Har prøvd å lete opp litt info om minnetype på dette kortet, men fant ikke ut noe. (Gainward bruker f.eks 1,4ns Samsung GDDR3) Har også letet litt i forumet og ser de fleste mener at så lenge de forskjellige produsentene holder seg til referanse-designet til NVIDIA, så spiller det ingen rolle hvilken man velger. Til slutt: Har noen erfaringer med kortene til Club3D (klokking osv...) Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt to skjermkort fra club3d som har klokka godt, berre gode erfaringar med club3d. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Grunnen til at kortene til club3d vanligvis er litt billigere,er vel bundle,eller mangel på det. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Takk for svar til dere begge Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Sært få produsenter som ikkje bruker referanse designet til nVidia\ati. Så dei aller fleste kort er like, men ein del kan vere overklokka fra fabrikk, samt ulik bundel. Stort sett så lønner det seg vel å kjøpe det billigaste du finn (som du også har gjort?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå