Petergutten Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hepp Har en helt ny moddet xbox med harddisk etc. Har også en 2 TB NAS disk. PÅ disken ligger det en del ukomprimert DVD filmer rippet (kun egne filmer off course)...samt en del avi filmer. Har også XBMC versjon fra 19.0606 som skal funke helt fint. Har forøvrig følgende problem. Når jeg skal spille filmer fra nasdisk (som forøvrig er tilkoblet via en 10/100 switch) er det en hel masse av filmene som ikke funker selv om jeg starter dem med "video_ts.ifo-fil". En god del som funker, men også en del som ikke funker. Når jeg pruker powerdvd på laptop (trådløst) mot en router i samme nettverk og starter samme fil herfra så funker det.....men altså ikke på xboxen. Noen gode tips? Hilsen Petern Endret 26. juni 2006 av Petergutten Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 mulig de filene ikke funker, kompiss har samme problem med at bare noen avi filer funker, iso er jeg litt forbauset over at går så lett xbmc er litt prippen der og, men har du sett etter nyere ver enn den du har? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 xbmc er inne i en bug-killing fase, gå tilbake til tidligere utgivelser eller vent på neste stabile. Det blir gitt ut ukentlige oppdateringer så prøv de neste som kommer. Sammenligning mellom pc og xbmc er det heller ingen grunn til å gjøre, husk at gutta har laget dvdspilleren fra så og si skratsj på et begrenset system. Prøv å pakk dvdvene til en iso eller no slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå