IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 noen som vet hvor jeg kan finne disse midiene og midier til andre kuler sanger? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nei, desverre.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Noen må vel konvertere dem til MIDI først da..de er jo i MP3-format i spillene du nevner. Han skal sikkert slenge dem på ei hjemmeside. MIDI-sanger på hjemmesider er det ondeste påfunnet noensinne. Det lyser ondskap og amatørmessig design ut av ALLE hjemmesider jeg har sett med midi-musikk. Ofte kan man ikke slå av svineriet heller, noen har i det minste vett nok til å legge en "turn off" knapp på sida si. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Gta-theme er jo utrolig kul! Jeg kunne gjerne gjort den om til MIDI når mitt nye system (midi-system) kommer på plass. Da kan jeg krydre det hele med soft instruments! [skryt]Har lært piano-delen på gehør [/skryt]. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 21:03, skrev Bitex:Noen må vel konvertere dem til MIDI først da..de er jo i MP3-format i spillene du nevner.Han skal sikkert slenge dem på ei hjemmeside.MIDI-sanger på hjemmesider er det ondeste påfunnet noensinne. Det lyser ondskap og amatørmessig design ut av ALLE hjemmesider jeg har sett med midi-musikk.Ofte kan man ikke slå av svineriet heller, noen har i det minste vett nok til å legge en "turn off" knapp på sida si. helt enig, hater når jeg hører på mp3 og blir avbrutt av en irriterendes midi. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Bitex : DoD brukte faktisk en Robert Miles sang på hp'en dems, ikke særlig amatørmessig det nei, men forørvig enig i det du sier, man burde innført kontroll med hvem som lagde sider med midi filer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå