appelsinagurk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har som sagt ett problem med min whitebox CL1559. Er ikke sikker på hva som kan forårsake problemet, men har reinstallert windows flere ganger og samme problemet oppstår hver gang. Uten at jeg installerer noe annet enn drivere og ett test spill. Så kan vel ikke blir forårsaket pga spyware eller nå sånt(men hva vet vel jeg^^). Oppdaget problemet når jeg spilte BF2 og WoW, der det med jevne mellomrom skjer at fps'en blir redusert med halvparten og mer. Hadde ikke dette problemet når jeg med en gang fikk pc'en men oppsto vel en 2mnd etter jeg fikk den. Så har kjørt spillene uten problemer. Så når jeg spiller er det akkurat som skjermen flasher og fps'en går ned, dette varer som regel i ett par minutter til den flasher igjen og går tilbake til normal ytelse, så går det gjerne 5 min så er redusert igjen. Slik går det i intervaller. Som sagt har jeg reinstallert windows en del ganger og samme problemet oppstår, har også testet dette på spill som ikke spilles på nett og samme problem. Og er bra sikker på at dette ikke kun gjelder spill, merker sånne "flash" når jeg ser film uten at d går utover filmkvaliteten, mn flashen er fortsatt der. Dette er veldig irriterende og hvis noen har hatt lignende problemer eller har en løsning hadde dette hvert flott. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har nok hatt samme problemet, men har ikke PC`en lenger så noe løsning har jeg ikke.. Det er visst minnet på skjermkortet som automatisk klokker seg ned når det blir for varmt. Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Ok, kan ikke særlig mye selv om hardware, så noen som vet om dette går ann å ordne på en måte eller må man bare leve med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå