Gå til innhold

Poker på nett for oss under 18?

orginal

Anbefalte innlegg

Pokerstars må ha det styggeste designet noen gang, Holdempoker.com er et flott sted.

6390632[/snapback]

Pokerstars har et helt enkelt og oversiktelig design som fungerer smertefritt, i motsetning til f.eks. expekt. Hvis du vil ha masse irritasjonsmomenter som dårlig designede og unødvendige personer som representerer hver spiller, animasjoner og unødvendige lyder så styr unna pokerstars. Men for de som spiller poker for faktisk å spille poker, gjerne på flere bord samtidig, er pokerstars blant de beste klientene der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EmpirePoker vil at man skal laste ned programvare. Er det fritt for spyware e.l.? Jeg kan ikke annet om poker enn at Royal Flush er ganske "ålreit" å få. Jeg vil gjerne lære, men ikke spille om ekte penger. Hvor/hvordan kan jeg spille med lekepenger, og samtidig være sikker på å ikke få med ubudne programgjester på slepet? Trenger ikke å være online. Ingen vil være spille med noen som ikke kan reglene engang.

Lenke til kommentar

Hva skjer om en skriver inn falsk fødselsdato og vinner penger? Kan en da bli nekta å ta imot de, da en har oppgitt falske opplysninger?

Tenker da på å sette f.eks 1987 som fødselsår på betsson, pokerstars, nordicbet eller expekt.

Lenke til kommentar
Hva skjer om en skriver inn falsk fødselsdato og vinner penger? Kan en da bli nekta å ta imot de, da en har oppgitt falske opplysninger?

Tenker da på å sette f.eks 1987 som fødselsår på betsson, pokerstars, nordicbet eller expekt.

6391749[/snapback]

Ja, og dette har skjedd flere ganger. I fjor var det flere personer som mistet sin WSOP billett til flere tiltallstusen kroner.

For all del oppgi korrekte opplysninger, så lenge du bare vinner "små beløp" så sparer du opp hele bankrollen til du blir 18+ for så å ta en cashout.

Lenke til kommentar
EmpirePoker vil at man skal laste ned programvare. Er det fritt for spyware e.l.? Jeg kan ikke annet om poker enn at Royal Flush er ganske "ålreit" å få. Jeg vil gjerne lære, men ikke spille om ekte penger. Hvor/hvordan kan jeg spille med lekepenger, og samtidig være sikker på å ikke få med ubudne programgjester på slepet? Trenger ikke å være online. Ingen vil være spille med noen som ikke kan reglene engang.

6390918[/snapback]

Alle pokersider krever at du laster ned software unntatt betsson, holdempoker osv, men på disse sidene er det ikke lagt opp til cashgames (kun cashgames på playmoney) :S, bare turneringer, sit'n'goes osv...

Og nei, du får ikke virus e.l av å laste ned klienter fra seriøse nettpokersider(noe de fleste oppereatørene er)

Personlig liker jeg Primanettverket og klienten deres best. Enkel og grei oppbygning uten noe unødvendig animasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...