orginal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tenkte å registrere meg på Unibet og spille litt poker, men ser at en må være over 18. Noen som har et godt alternativ til unibet, som ikke har 18-års grense? Vet at endel kompiser av meg er registrert der. Har de lånt seg kort av forelder og spiller med falsk navn eller noe sånt de, eller?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Må du spille om penger da? EmpirePoker eller noe kan man spille gratis på, flere kompiser som bruker det. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Eg ville ikkje ha starta med ekte penger, knjenner eindel som taper store summer på da. Start på betsson med playmoney når du er bra nok kan du starte med ekte penger... Har du ein elder bror/syster som du kan låne bankort av? Så funker da... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Ikke noe artig å spille når det ikke er om ekte penger da! Tenk deg å vinne en turnering, håve inn alt av chips, også er det playmoney!.... Kan jo altids legge inn en søknad om å låne kort til en bror, men stress det også da, når (Merk: når) en vinner mye penger og vil ha de overført... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Eller når du taper mye penger. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ville nok øvd en del med playmoney først. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Å være atten på nettet er jo ikke akkurat vanskelig. Det holder vel å ha visa-kort, så sjekker ikke systemet hvor gammel innehaveren av visa-kortet er... Min erfaring.. Dog ikke på poker. Endret 26. juni 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) De fleste selskapene arrangerer turneringer hvor innsatsen er playmoney, men hvor du kan vinne ordentlige penger (selvfølgelige ingen store summer, men nok til å starte med ordentlige penger) Anbefaler Expekt. Endret 26. juni 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Registrert meg der nå. Men hvor finner en bord der en kan vinne ordentlige penger? Kan en det på alle play-money bordene? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nei, det er bare på noen av turneringene, men nå så var det ingen turneringer i nærmeste fremtid (i følge klienten), rart. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Fant en pågående freerollturnering. Starta kl. 2300. Står att det er muligheter for å hoppe inn om ca 40 min. Lenke til kommentar
olaham Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Vil anbefale å ikke spille for mye med playmoney.... Der er det såpass mye useriøst spill at det kun egner seg for å lære regler eller software... Hvis du følger litt med er det også muligheter for å plukke opp små gratis startbeløp uten å gjøre et eneste innskudd. Vil du følge med og, eller spørre mer spesefikt anbefaler jeg å bruke pokerforumene www.pokersiden.no og www.wsop.info/no Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Fant en pågående freerollturnering. Starta kl. 2300. Står att det er muligheter for å hoppe inn om ca 40 min. 6389416[/snapback] Freerolls er bra å spille. Har vunnet en del på sånne, og det er jo ikke noe farlig å tape. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 smeboe: Er expekt.com kun playmoney? Tenkte å registrere meg for har lyst til å spille litt, men er ikke interessert i å spille om virkelige penger. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Du oppretter en konto i din far eller mors navn. Setter inn 650kr på deres bankkonto, låner så VISA kortet til å sette inn 100USD. Du kan jo ikke tape mer enn dette (med mindre du "låner" VISA kortet igjen). Prøv å finne et pokersted som tilbyr en bra first deposit bonus, ikke for høy rake, mange spillere og ikke minst en god kundeservice. Et råd er å holde seg borte fra expekt. Softwaren er total ubrukelig etter de gikk over til tain nettverket. Den registrerer ikke alle FPP, klikker i turneringer, er treig etc. Jeg anbefaler ladbrokes eller betsson. Begge har norsk support og ved et evt uttak kommer pengene raskt på konto Regner med du ikke bruker Neteller) Lykke til. Endret 26. juni 2006 av EskimoBob Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Uten at jeg noen gang har spilt poker, innbiller jeg meg at en del av disse nettstedene tillater bankoverføring over giro av midler? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Uten at jeg noen gang har spilt poker, innbiller jeg meg at en del av disse nettstedene tillater bankoverføring over giro av midler? 6390259[/snapback] Ja, men det går treigt. Folk som spiller poker har ikke tid til å vente. De er noen spillegalne idioter som ikke forstår at det kun er ca 5-10% av spillerene som tjener penger på denne nye "folkesporten". Skal en tjene så starter en sitt eget pokersted Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Litttt OT, men kan nesten garantere for at pokerstars er den beste klienten man finner på markedet i dag. Glimrende service i tillegg. Hvis du har en venn som spiller poker, kan du jo be ham overføre et lite beløp fra hans bankroll til din. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Pokerstars må ha det styggeste designet noen gang, Holdempoker.com er et flott sted. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg begynte og spille med Playmoney på nette. På betsson, meget bra pokersted. Gikk over til og spille med venner om litt RL penger. Det har jeg hatt mye glede av. Spiller stort sett en gang i uka med venner. Spilte litt online poker på Betsson. Det ble bare likegyldig hva jeg gjorde siden det ikke dreide seg og ekte spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå