iStephano Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei, jeg har dette kortet som er skrevet ovenfor her. Jeg har et lite problem med det, siden vær enesye gang jeg skal se på dvd`er så kommer en knitre lyd. dette skjer ikke når jeg hører på musikk (mp3) eller noe annet. Jeg har instalert alle de nyeste driverne men ikke noe hjelper. Men hvis jeg avinstallerer driverene da forsvinner knitre lyden. Men da har jeg heller ikke programmene som fulgte med lydkortet som surroundmixer å sånnt. Å vil ikke lyden bli litt dårlig hvis jeg ikke har installert driveren? Noen som har vært borti dette å kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 hei.. prøv å skru av alt i play control (i windows) utenom wavedirectsound output.. altså fjern miccd-audioline-in osv.. det funket for meg. MvH. Beret Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 nei det funket ikke, uff blir frustert av dette. Noen andre som kan komme med noen hjelpene tips? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 er det ikke noen her som kan hjelpe meg?? jeg er desperat, jeg har prøvd alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 sikker på at du bruker rett type digital DIN da? min kan du fysisk se har 6 ledere.. kan være noe galt med kabelen også.. og grunnen til at du kun merker problemet når du spiller dvddivx (m.ac3) er at dem benytter ledere som ellers ikke er i bruk? MvH. Nor_Beret Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 ja men hvis jeg avinstallerer så da funker alt perfekt. MEN hvis jeg installerer driveren til Sound Blaster da kommer den knitrelyden opp. Jeg har byttet 2 audio kontakter å det skjer det samme på begge. så det må være driverene som kødder med kortet. MEN hvilken påvirkning har driverene til dette kortet? Går det utover lyd kvaliteten? EAX?? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Prøv kX Driverene. kXProject.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå