Sindre90 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ja jeg har da begynt med mitt første prosjekt som jeg da kaller "The Black Widow Project". Som jeg sa er dette mitt første prosjekt så det kan bli litt spenende å se hvordan det blir til slutt SPONSORER: ja først måtte jeg jo gå å få litt penger så jeg samlet sammen det jeg hadde av tomflasker (ble faktisk 200kr,- fra 131 flasker og en boks) Så dro jeg for å fine litt lakk, en vifte og plexi glass^^ Så begynte jeg og kutte litt^^ Komentarer HER! Endret 9. august 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Her kan du se en "skisse" over hvordan jeg hadde tenkt at det skulle bli;) (som dere ser er jeg ikke verdens mester i å lage skisser ) Komentarer HER! har nå oppdatert skissen min Endret 28. juni 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ja så har jeg tatt noen bilder av kabinettet fra sån det var først^^ Komentarer HER! Endret 26. juni 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Så har jeg fåt fikset et bilde av en edderkopp som jeg skal lakkere på siden av kabinettet som du kan se her har jeg prøvd meg frem litt Første testene jeg hadde Noen andre tester (jeg syns det begyner å bli bedere ) de siste lagde jeg med denne Komentarer HER! Endret 26. juni 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har nå kommet hjem og skal i morgen frtsette med mitt lille prosjekt, jeg skal også ta et par bilder av noe jeg gjorde rett før jeg dro som jeg ikke fikk opp;) Endret 2. august 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) ja da her jeg fått fikset en blå led 80mm vifte i top også har jeg spray lakka en vifte som jeg hadde fra før (80mm bak) Komentarer HER! Endret 3. august 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå