Dahl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du har helt rett chills, det er fullt lovlig å laste ned et program eller spill hvis du i utgangspunktet har kjøpt det. Jeg vil anbefale deg å sende den aktuelle moderatoren en PM, og fører ikke dette frem kan du sende en e-post til forumstyret. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg fikk 3 dager ferie da jeg bad en fyr bruke "alternative" metoder for å få tak i BF2 da cden var ødelagt. Så sant vedkommende har Key er det ikke ulovlig. Den moderatoren kan #%&!. 6413998[/snapback] Uten å vite mer om saken, synes jeg dette høres noe ekstremt ut... trist at enkelte moderatorer av og til skal leke paragrafryttere Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg sendte klage, Ueland var enig at det var på kanten. Han skulle gi beskjed til han som gav meg ferie, men jeg fikk ikke fjernet warn. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tok opp dette her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=594969&hl= En annen finurlighet: Jeg kan ikke skrive "du kan laste ned torrent-filer på The Pirate Bay" (selv om jeg nettopp gjorde det ), men HW kan dra det frem i form av nyheter hver uke. 6368461[/snapback] Ingen reaksjon da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg