per1991 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Noen som anbefaller/ har erfaringer med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311090 Mvh Per-Kristian Jensen Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Noen som anbefaller/ har erfaringer med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311090 Mvh Per-Kristian Jensen 6388012[/snapback] Hva skal den brukes til ? Krever godt med lys/stativ Har den selv og til prisen er den grei.... Kommer til å bytte den ut når jeg får råd ! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dette ser ikke ut til å være APO-varianten, som er veldig god sett i forhold til prisen 2195,- på fotovideo.no. Dersom du skal kjøpe Sigmaoptikk må alltid sjekke din nærmeste Elitebutikk. De er flere hundre kroner billigere enn nettbutikkene på noen modeller (vet ikke med denne konkrete) Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kjøp den "dyreste" varianten, jeg hadde den, veldig bra objektiv for prisen. Da jeg bytta den ut, var det for en brukt zoom med mindre omfang, og som ny kosta ca 6x mer... Jeg mener, det er gjerne et visst samsvar mellom pris og kvalitet, men på denne Sigmaen får du veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
per1991 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Ok. Objektivet skal primært brukes til å ta bilder av fly... Såkalt Spotting. Noen som har peil på om objektivet er bra til det? Også en ting till. Noen som vet om det lønner seg og kjøpe objektivet Sverige? Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du hovedsaklig skal bruke det i området 200-300 mm, kan du kanskje bli skuffa. Men gode langteler må du regne med å betale mer for. Under 200mm og godt lys bør kunne gi brukbare bilder, som det ofte kan være vanskelig å skille fra opptak med langt dyrere utstyr. Heller kjøpe objektiv til under 2200 kr i Sverige: Joda, og husk på å kjøpe med minst 10 kg billige bananer når du først er på tur. Utrolige summer å spare! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er stort sett ingenting å spare på å kjøpe kamera og optikk andre plasser i Europa. Utrolig nok er det ofte dyrere, faktisk. Lenke til kommentar
per1991 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ok men da jøper jeg i Norge p.g.a garantien... Men hvilket objektiv vil dere anbfale? Har snakket med en på MSN og han mente at Canon EF 75-300mm/4-5.6 III USM Objektiv ville være et bra objektiv? Noen som er enig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå