Gå til innhold

Fin og flott telefon

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått n80 i hus. Og er i stor grad veldig nøgd. Veldig spennande tlf med mange moglegheiter.

Svært godt kamera. Har lagt nokre bilete og ein video ut på bloggen min i artikkelen "Ferie og St. Hans;

Tankar frå Varangerhttp://varangertankar.blogspot.com

Eit minus er vanvittig lav batterilevetid. Ca eitt døgn! Kan delvis skuldast at eg har hatt på blåtann og automatisk leiting etter wifi (?)

Det eg har problem med, og som det hadde vore fint å få hjelp til å løysa er;

1. MP3 spelaren observerte berre dei fem første sangane eg lasta inn i kortet. Elles finn den ingenting, verken i nytt 1gb kort eller i det medfølgande 128 mb-kortet.

Fann musikken til slutt ved å gå inn på galleri og spor. Men der ser det ut til at eg berre kan spela av ein og ein sang.

2. Finn ikkje ut korleis eg skal koma til heimenettverket med wep-kryptering.

3. Prøvde å sjå på mobil-tv i NRK, via netcom. Men får beskjed om at eg må angi tilgangspunkt for tenesta først. Og finn ikkje ut korleis det skal konfigurerast.

4. Det står elles at Quickoffice er installert. Men betyr det at ein versjon av word er klar til bruk? Finn den ikkje i tilfelle.

5. Reknar med at Nokia PC suite ikkje har noko versjon for mac ennå. Fekk til eit blåtann samband mellom desse to. Men fekk ikkje til å bruka tlf. som 3g modem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...