Laland Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har nå planer om og skaffe meg en laptop, og har 10K til rådighet. Jeg har sett litt på den pakken her , men tror skjermkortet ville vært en liiten flaskehals hvis jeg har planer om og spille. Hvis noen der ute har noen aning om en bedre pakke/laptop(Hvis bare laptop, gjerne litt lavere pris). Jeg ville satt pris på om det hadde vært en Acer, og helst Amd prossesor (bare hva som er foretrukket, kan se på det meste). Pc`n skal brukes til skole, video, musikk(headset) og gjerne ett spill eller to. Takk på forhånd edit: Hadde ikke gjort noe med minnimum 1024 ram, og minst 1280*800 på skjermen. Gjerne mer Endret 26. juni 2006 av F_S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Denne her er bra for prisen: Asus A6Kt 10677 kr. Den har skjermkortet X1600, som duger til en god del spilling. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Denne her er bra for prisen: Asus A6Kt 10677 kr. Den har skjermkortet X1600, som duger til en god del spilling. Hilsen, efikkan. 6389489[/snapback] Ok. Takk for svar. Den skal vurderes sterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå