tiboine Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Dagen. Tenkte jeg skulle poste par bilder jeg har tatt med ny kameraet mitt. Ros og slakt absolutt velkommen. da verken digit eller deviantart brukere er så flinke til det Edit: fiksa bilder. Siden linkene visstnok ikke virket for alle Endret 26. juni 2006 av MallRaT Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Siden ingen av bildene fungerte så blir det vel slakt.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er greie bilder, men de blir litt for anonyme. Det er nok årsaken til at du ikke har fått så mye tilbakemeldinger på de nevnte sidene. Spesiellt på Deviantart er det mange spektakulære bilder å se, så disse forsvinner lett. Jeg tar gjerne slike bilder selv, men setter dem da inn i en kontekst, hvis jeg presenterer dem på et forum. Her blir de litt "tomme", slik de fremstår uten noen referanser (i form av bilder med mer innhold). Det rene kan fort bli sterilt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg likte det midterste bildet... Neste gang kan du kanskje rydde vekk det lille rotet i motivet. Ellers var det tøft Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Synes det bildet til venstre var fint... idyllisk og kanskje mystisk, en liten vei som vi ikke ser hvor ender? Ellers virker bildet veldig symmetrisk og jeg får litt sånn windows eksempelbilde assosiasjoner og der har de kun fine bilder. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nr 3 har så absolutt potensiale. Komposisjonen burde strammes litt opp. Jeg vet heller ikke hvor godt perspektivet treffer. Det er ikke rett på, og det er heller ikke gjort noe nummer av at det er nedenfra og opp, så det virker kanskje litt tilfeldig. Det tjener også på et lite spark bak i etterbehandlingen, f. eks ved litt høyere fargemetning og litt mer oppskarpning (unsharpmask med rundt 0,3 i raduis og ~300% later til å gjøre susen). Men ikke dårlig sett! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Siden alt jeg skrev ble plutselig sletta, så skriver jeg en kortversjon. trappa var bak en låst port. så ikke mye å gjøre der. ang det 3. bildet så kunne jeg ikke komme meg høyere opp. Er ikke så flink å fly. men prøver fortsatt:p Parkbildet ble jeg selv ganske imponert over:) par småting som trengs å fikses, men jeg sier ikke hva det er Cwalken, får teste det ut når jeg har tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå