Pysj Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det kommer mye rart fra Japan, som blant annet nuddelvifter og vann med tilsatt salatsmak. Her er en liste over ti av de rareste dingsene fra Japan. Les mer Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er postet en annen post om det samme.. gansk mye rart der inne =P https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=590194&hl= Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 De dingsene i denne artikkelen tror jeg må være noe av det dummeste jeg har sett noensinne. Jeg og kompisen min lå bokstavelig talt å lo på gulvet i et kvarter av nudelvifta. Det er faen meg helt absurd Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Dobbeltparaplyen har jeg lyst på! Det er forsåvidt en gammel "oppfinnelse", har sett den før en plass, og sannsynligvis ikke fra Japan... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Om jeg ikke husker helt feil, så er paraply et romantisk symbol i Japan. F.eks. å skrive 2 navn under en tegnet paraply, er som når noen her til lands skriver to navn = sant inni et hjerte. Rent praktisk er paraplyer greie alibier for å komme tett innpå noen en liker godt, og det regner tildels mye og kraftig i Japan om sommeren. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 den dusj hetta må jo være noe av det åpeligste som er oppfunnet.. Kunne godt tenkt meg den der høneblundhjelmen^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Slumrealarmen var faktisk ganske smart. Nuddelkjøleren og dobbelparaplyen slo meg som mest unyttige. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Slimming Face Mask kunne jo netsen blitt brukt som finlandshette! :!: Det mest unyttige må vel være dusj hetten. (kanskje derfor den står øverst og. ) Det er ikke mye fra Japan som er nyttig, og denne artikkelen bevisste det klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg