Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lakkering helt ned av nyere Passat

Anbefalte innlegg

Har en Passat 2004 modell som jeg har tenkt å lakkere helt ned.

Minuset her, er at nederste del av dørene består av en "gummileppe" som sikkert ikke er helt gunstig å lakkere....

Noen som vet hvor jeg kan finne noe som erstatter disse "gummileppene" med noe som er av et litt fastere materiale? Ønsker helst at disse skal være så lik som mulig originalen, siden jeg ikke ønsker å ha noen utpreget styling av bilen.

Jeg mener å ha sett noe lignende til A4, uten at jeg husker hvor...

Endret av TheHead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går fint å få lakket "gummileppen," men tror de bruker en litt annen lakk (ligner som den lakken som brukes på RC-biler, gummilakk eller hva det heter). Vet flere som her som jeg bor som har lakkert disse. Trodde først det var harde saker, men har prøvd å bøye, lakken holder fint.

Lenke til kommentar

Får prøve lykken :roll:

Men det er ingen som vet om det er mulig å erstatte gummileppene med noe som er av et hardere materiale? Tenker sånn bedre føre var...

Har lest litt rundt på nettet, og andre som har fått lakket biler helt ned, har fått "ut av porten garanti", mao verkstedet vil ikke garantere at dette holder...

Se her blant annet.

Lenke til kommentar

Kan alltids få kjøpt en av plast og ikke gummi. Er sikkert noen her som kan komme med en side om hvor du kan kjøpe, skulle selv å funnet, men må på arbeid. Kjipt å ikke ha lappen nå, 20min sykkeltur til arbeid :blush:

Er det noen, så finn noen sider for TheHead, han hadde sikkert blitt kjempeglad!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...