f0gey Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Å bygge PC er ikke noe problem. Jeg har selv bygegt et par PCer, alt er selvlært, og jeg har aldri ødelagt noen komponenter. Jo mer du gjør selv og jo fler "irriterende" feilmeldinger du får når du starter opp, jo mer lærer du! Logisk.. Når jeg jobber i PCen, om det er min eller andre sin står jeg akkurat der det passer meg eller er plass.. Bordet, sengen, teppe osv, har aldri hatt problemer med noe statisk, men tar ganske ofte på strømforsyningen, hvertfall rett før jeg tar i komponenten, ettersom jeg har hørt at dette skal hjlepe å avstatisere deg;) PC-bygging er gøy, kjør på!! Lenke til kommentar
Rikardsen Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ja, men dyrt Personlig har jeg ødelagt to pc'er Nå hadde det seg sånn at dette var pc'er på vei til dynga så d gjorde ikke noe Men jeg har vel mekket en del når jeg tenker på det... Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er man erfaren på bygging av pc ok kan endel om det (som jeg vet endel av oss her inne gjør) så blir det faktisk billigere å bygge selv. På komplett kan du sette sammen maskina selv. Velge komponenter og sånn, men hvis du skal ha delene du valgte ferdig bygd i maskina og klar til å installeres Windows på koster det ca. 500 kr ekstra. Bare du leser manualer for Hovedkort og litt sånn, så har du bygga sammen en pc på rundt 15-30 minutter. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Pc'en min får aldri komm ei nærheten av en eneste jålete it konsulent med lett ristede akronymer. My precious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå