b-real Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 #include < nonsense.h > #include < lies.h > #include < spyware.h > /* Microsoft Network Connectivity library */ #include < process.h > /* For the court of law */ #define say(x) lie(x) #define computeruser ALL_WANT_TO_BUY_OUR_BUGWARE #define next_year soon #define the_product_is_ready_to_ship another_beta_version void main() { if (latest_window_version>one_month_old) { if (there_are_still_bugs) market(bugfix); if (sales_drop_below_certain_point) raise(RUMOURS_ABOUT_A_NEW_BUGLESS_VERSION); } while(everyone_chats_about_new_version) { make_false_promise(it_will_be_multitasking); /* Standard Call,in lie.h */ if (rumours_grow_wilder) make_false_promise(it_will_be_plug_n_play); if (rumours_grow_even_wilder) { market_time=ripe; say("It will be ready in one month); order(programmers, stop_fixing_bugs_in_old_version); order(programmers, start_brainstorm_about_new_version); order(marketingstaff, permission_to_spread_nonsense); vapourware=TRUE; break; } } switch (nasty_questions_of_the_worldpress) { case WHEN_WILL_IT_BE_READY: say("It will be ready in", today+30_days," we're just testing"); break; case WILL_THIS_PLUG_AND_PLAY_THING_WORK: say("Yes it will work"); ask(programmers, why_does_it_not_work); pretend(there_is_no_problem); break; case WHAT_ARE_MINIMAL_HARDWARE_REQUIREMENTS: say("It will run on a 8086 with lightning speed due to the 32 bits architecture"); inform(INTEL, "Pentium sales will rise skyhigh"); inform(SAMSUNG, "Start a new memorychip plant cos all those customers will need at least 512 megs"); inform(QUANTUM, "Thanks to our fatware your sales will triple"); get_big_bonus(INTEL, SAMSUNG, QUANTUM); break; case DOES_MICROSOFT_GET_TOO_MUCH_INFLUENCE: say("Oh no, we are just here to make a better world for everyone"); register(journalist, Big_Bill_Book); when(time_is_ripe) { arrest(journalist); brainwash(journalist); when(journalist_says_windows95_is_bugfree) { order(journalist, "write a nice objective article"); release (journalist); } } break; } while (vapourware) { introduction_date++; /* Delay */ if (no_one_believes_anymore_there_will_be_a_release) say("It will be ready in",today+ONE_MONTH); } release(beta_version) while (everyone_is_dumb_enough_to_buy_our_bugware) { bills_bank_account += 150*megabucks; release(new_and_even_better_beta_version); introduce(more_memory_requirements); if (customers_report_installation_problems) { say("that is a hardware problem, not a software problem"); if (smart_customer_says_but_you_promised_plug_and_play) { ignore(customer); order(microsoft_intelligence_agency, "Keep an eye on this bastard"); } } if ( bills_bank_account>skyhigh && marriage>two_years ) { divorce(woman_that_was_beatifull_when_I_married_her); wave(dollars, at_lusty_chicks); marry(young_blond_virgin_with_big_boobies); devirginize(young_blond_virgin_with_big_boobies); if (boobies_start_to_hang) dump(young_blond_virgin_with_big_boobies); } if (there_is_another_company) { steal(their_ideas); accuse(compagny, stealing_our_ideas); hire(a_lot_of_lawyers); /* in process.h */ wait(until_other_company_cannot_afford_another_lawsuit); buy_out(other_company); } } /* Now everyone realizes that we sell bugware and they are all angry at us */ order(plastic_surgeon, make_bill_look_like_poor_bastard); buy(nice_little_island); hire(harem); laugh_at(everyone, for_having_the_patience_year_after_year_for_another_unfinished_version); } void bugfix(void) { charge (a_lot_of_money) if (customer_says_he_does_not_want_to_pay_for_bugfix) say("It is not a bugfix but a new version"); if (still_complaints) { ignore(customer); register(customer, big_Bill_book); /* We'll get him when everyone uses Billware!!*/ } } Edit= -aøslkdøasl2q394å21941+å95 [ endret av B|Real den 2002-10-14 00:16 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Neh. Liker MS. Og XP ruler. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: en mann skrev (2002-10-14 16:44):Neh. Liker MS. Og XP ruler. Og derfor var det ikke morsomt? :grin: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg kan ikke si det var morsomt. Du kan. Men du er vel 12 år og HATER WINDÅVS PÅGRUNNAV AT DET HAKKAR OG KLIKKAR SÅ MYE Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Nops...jeg liker faktisk windows. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg og windows'en min har et "hate - love" relationship.. Jeg blir lei meg om den ikke finner på rare og uforklarlige problemer jeg kan sitte å leke med når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: en mann skrev (2002-10-15 18:50):Jeg kan ikke si det var morsomt.Du kan. Men du er vel 12 år og HATER WINDÅVS PÅGRUNNAV AT DET HAKKAR OG KLIKKAR SÅ MYE jepp.. :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 16:44, skrev en mann:Neh. Liker MS. Og XP ruler. Har du prøvd noen andre OSer da? Og da mener jeg ikke Windows 98, NT 4.0 eller 2000. Men derimot Linux, UNIX, MacOS eller BeOS. Hvis ikke, så burde du ikke uttale deg. :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hate/love her og. Idag hadde eg min første krangel med xp'n! Men hun ga seg ganske fort. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-10-16 13:59): Quote: Den 2002-10-14 16:44, skrev en mann: Neh. Liker MS. Og XP ruler. Har du prøvd noen andre OSer da? Og da mener jeg ikke Windows 98, NT 4.0 eller 2000. Men derimot Linux, UNIX, MacOS eller BeOS. Hvis ikke, så burde du ikke uttale deg. :razz: Å hvorfor ikke det c.Alshus, Eg har heller ikke satt meg inn i noen andre os en microsoft sine. Har ikke lyst til å prøve et nytt os som eg må bruke veldig mye tid på for å lære. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 13:59, skrev C. Alshus:Har du prøvd noen andre OSer da?Og da mener jeg ikke Windows 98, NT 4.0 eller 2000. Men derimot Linux, UNIX, MacOS eller BeOS. Hvis ikke, så burde du ikke uttale deg. :razz: Nei, jeg har ikke prøvd andre enn alle windows sine. Kanskje jeg hadde opplev en HELT ny verden, men hey!, når XP funker som en drøm, why change? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Anonym skrev (2002-10-25 08:12):Nei, jeg har ikke prøvd andre enn alle windows sine. Kanskje jeg hadde opplev en HELT ny verden, men hey!, når XP funker som en drøm, why change? IF IT AIN'T BROKEN, DON'T FIX IT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå