Gå til innhold

Webcam for å chatte med kjæresten...?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kikket litt rundt på nettet og kommet frem til at jeg skal bestille meg ett av disse 2;

Logitech Fusion eller Philips SPC900NC

Er det noen som har testet begge eller har en klar formening om hvilket jeg bør velge?

Mye av kritikken jeg har sett på Fusion kameraet er at det er uklart, men det er ifølge ett par nettsteder fordi man kjører det på USB 1.1 og ikke 2.0 .. og jeg har 2.0 så det bør ikke være noe problem.

Kan ellers nevne at det stort sett skal brukes til å chatte med kjærsten som bor litt langt unna :love: Så stillbilde kvaliteten er egentlig samme for meg, bare det er bra bilde når man bruker det i live chat.

Begge har så langt jeg har sett fått rimelig god karakter på reviews og diskusjonsfora..

Og jeg så at Philips kameraet har CCD brikke som visstnok skulle være bedre enn CMOS brikken på Logitech kamera hvis det er litt mørkere i rommet??

takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får oppdatere folk som har kikket på forespørselen min da (men ikke svart) så endte jeg til slutt på Philips sitt webcam, nå har jeg lest side opp og side ned på nettet etter hva de 2 kameraene skal være gode for. Og etter å ha lest på noen forum for virkelige webcam geeker så er det Philips SPC900NC som står høyest i kurs.

Det eneste som drar litt ned i forhold til Fusion kameraet er mikrofonen og feste anordningen er ikke fullt så gode.

Hjem å teste i ettermiddag :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...