Rembrandt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det trygt å kjøpe kamera på dropzone.no? de selger Canon D30, 2000 kr billigere enn andre steder, hvorfor? Lenke til kommentar
R2000 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ingen erfaring med bedriften... Alle priser er oppgitt eks. mva så du må gange prisen med 0,25 Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Alle priser er oppgitt eks. mva så du må gange prisen med 0,256386986[/snapback] Jeg er litt skeptisk til å handle i nettbutikker, så du gidder vel ikke handle litt for meg? Jeg gir deg prisen ganger 0.30, så tjener du 5 prosent..? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hva med å lese her? Som med kun 3 innlegg er nokså intetsigende, spesielt fordi det ene er refs fordi de har valgt å kun selge til firmaer. Det er dog selvfølgelig en konsekvens av at de bare selger til firmaer at bare tre personer har gitt tilbakemelding. For meg personlig, har ikke jeg ikke noe problem med det, tross alt mange firmaer som kun selger til bedriftskunder. Ingen grunn til å klage på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå