Gå til innhold

CPU sitter fast i kjøler!


Anbefalte innlegg

i går kveld fant jeg ut at jeg skulle rense cpu kjøleren min (orginal boxed intel).

 

når jeg skulle ta den av hk`et fant jeg ut at den satt jævlig hardt fast i forhold til kjøleren på en AMD a64 3500+! :dontgetit:

 

jeg tankte, det er jo bare en lusen celeron prosessor til 450spenn, så jeg bare tok tak i kjøleren og dro den ut av HK et (jeg hadde løsnet og fjernet alle skruer osv.)

 

når jeg fikk av kjøleren og kastet et blikk ned dær CPU`en skulle være så jeg at dær var det var tomt gitt!! så snudde jeg kjølern forsiktig, og så at DÆR satt CPUen! fast på kjøleren! :dontgetit::dontgetit:

jeg prøvde å dytte forsiktig på den for å se om jeg fikk den av.. men neida! den satt/sitter dønn fast! jaja tenkte jeg, får prøve og sette cpuen med kjøleren på plass før jeg klarer å hærpe den. men neida! man _MÅ_ ha av kjøleren for å få pinenne på cpuen nedi hulla på HKet! :cry:

 

ossen får jeg CPUen av kjøleren! :( har noen bilder av ossen det ser ut, btw sry for fucka bilder:

 

i72157050_45586_3.jpg

 

i71565625_9498_3.jpg

 

i73699055_13073_3.jpg

Endret av ThE-fReaK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i frysern?! blir den ikke så kald at den sprekker da? (ca -18c) gjelder ikke det meg hårføner også? fant ikke hårføner.. men hvis det er trygt å legge den i frysen så skal jeg prøve det ;)

6387382[/snapback]

Tror det er trygt ja, hørt om mange som har prøvd dette med hell ;)

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med meg, det var min første selvbygde pc, jeg skulle ta av greia for å sette på kjølepasta, og prosessoren fulgte med. Jeg ble livredd, tok bare og lirket den av med en tapetkniv. Funket fett for meg det :dribble:

Endret av pcbygger91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...