agasøster Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Her er en link av noen jenter som prøver seg på en veldig kjent song med litt dans, er dei gode nok til og bli super dansere? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Da skal det hvertfall særdeles lite til for å bli dansestjerne. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dem går jo på min gamle skole Dem har ett par moves men ikkje godt nok til å klare det i show-biz! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hahaha. Minte meg litt mammuten Manfred av og til der. De hadde det sikkert gøy selv ... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kjente jeg fikk vondt i hjertet når jeg så på den Lenke til kommentar
Alprausch Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Stor mangel på talent... Null følelse for rytme :S Og en så tøsete sang krever litt mer tøsete klær Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ingen som har tenkt tanken at agasøster har gjort dette på rein faen? Den videoen er tydelig tatt opp på en eller annen skoleavslutning eller noe i den dur, og det vil ikke forbause meg om hovedpersonene blir rimelig fortvila når de får vite at "venninden" deres har gitt et multinasjonalt mediekonsern ubegrensede rettigheter til opptak av det de trodde var opptreden for foreldre og småsøsken til folka i klassen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Selvfølgelig. Det er nok en del verre opptak av våre sluttye landsmenn som har blitt lagt ut på nettet. F.eks. dette. Det danseopptaket eliminerer enkeltpersonenes udritingsfaktor fordi de opptrer kollektivt. Tviler på at så mange gidder å se det, fordi det var jo dritkjedelig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Pass ordbruken nå. Slettet litt her og der. #1 og #2 i de hellige skriftrullene (retningslinjene) er fint å lese på i ny og ne Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg vil fremdeles meddele at de jentene ikke hadde noen flyt i dansen sin. Man kan se at de står og teller ned til når det er deres tur, noe som resulterer i unaturlig og opphakket dans. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Fikk lyst til å kjøpe plata! My humps my humps my humps! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er det bare jeg som tenker på DENNE musikkvideoen? Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ble ikke veldig imponert, men med litt trening kan jo alle bli gode.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Temmelig standard ungdomsskoledans. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Syns ikke det var noe imponerende. Syn dem så veldig stive ut jeg Men sikkert bedre enn det jeg hadde kommet til å gjørt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg hadde grisa dem anytime med litt alkohol innabords. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Her er en link av noen jenter som prøver seg på en veldig kjent song med litt dans, er dei gode nok til og bli super dansere? 6386797[/snapback] Sto vel noe om klasse 8A over videoen gjorde det ikke?DVS de er 13-14 år... De fleste jenter har vel dansa en eller annen dans på en avsluttning, og er vel begrenset hvor bra resulatet blir:-p Selv dansa jeg en meget bra dans til Britney spear - crazy i 8 klasse. Vi hadde svart bukse, hvite t-skjorter. Så lagde vi stjerner av sølvpapir og fest på buksene! Vi var så søte så "CRAAAZY" Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Så lagde vi stjerner av sølvpapir og fest på buksene! Vi var så søte så 6397569[/snapback] Stjerner av sølvpapir på buksene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå