TST Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Gjennom Steam kan Valve automatisk hente inn data om spillernes vaner. Nå er resultater fra en to-ukers undersøkelse offentliggjort. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg har runda det =D genialt spill. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg har ikke møtt på min første fiende en gang. Vet ikke hvorfor jeg ikke gidder å spille det, men jeg ble liksom ikke sulten av det jeg så og opplevde i begynnelsen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ops leste ikke alt i artikkelen Endret 26. juni 2006 av Jokko88 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er vel komen halvveis og har ingen intensjonar om å slutte der, dette skal fullførast Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 spillte noen timer, men syns det var kjedelig så jeg har ikke giddet å spille det ferdig Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Samme her..men skal runde det en eller annen gang. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er vel strengt talt grunnet at folk blir så lei at de ikke gidder å fullføre det. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 det er kun de som runder spilelt + ser på rulleteksten som blir registrert da. så tallet er nok litt høyere. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kjedelig i starten, men ble etterhvert til HL slik jeg liker det. Feteste med hele pakken var slutten av et brett hvor man skulle skyte ned en flyvende"jævel" med denne anti-tank greia..Når biter av taket ramla rundt meg var jeg i hundre Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg er faktisk på siste brett, men spillet kræsjer hele tiden. Skrot. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 At spillet er for vanskelig kan jeg avslå med en gang. Det er kjempelett. Jeg spilte på vanskeligste vanskelighetsgrad, og jeg døde ikke utrolig mye, akkurat. Jeg fullførte nok spillet, men jeg tror ikke at jeg satt der og ventet til rulleteksten var over. At folk ble lei høres egentlig mer sannsynelig ut. Jeg ble ikke lei. Jeg synes det var kos, og det var jo veldig kort også. Likevel, jeg kan godt se for meg at mange ble lei, da det hele Episode One har, som ikke HL2 har, er èn ny fiende. Det er alt som er nytt med Episode One. Ingen nye våpen, ingen nye karakterer, ingen nye lokasjoner.... Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 er litt lei, er der hvor man skal hjelpe de til toget, og vi skal til å dra, men nei da, alex sier noe, så da må vi gjøre det, så blir vi borte fra hverandre osv, er så frustrerende Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg er faktisk på siste brett, men spillet kræsjer hele tiden. Skrot. 6387577[/snapback] Samme her. Aner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dett var dett, ikkje så veldig mykje speletid for ein 200-lapp, men heilheten er absolutt verdt det. Heller 3 timar med EP1 enn 10 med FarCry Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Kan så være Eg veit berre å setje pris på eit bra spel. Endret 26. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg likte Episode One ganske så godt. Klarte til og med å få meg selv til å like Alyx, istedetfor å se på henne som en irriterende addisjon. Sikkert fordi hun ikke er så veldig passiv lenger. Den eneste delen hvor jeg strengt tatt ikke akkurat hadde det så veldig moro, var Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Slutten, hvor man kjempet mot en strider i togstasjonen. Brettdesignet var platt og kjedelig, det samme var kampen. Men allikevel, en gjennomført god episode. Ser fram til neste. Endret 26. juni 2006 av Berntsen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ikke rart, jeg har kjedet meg i 2 timer i dette spillet før jeg gav opp, bortkastet tid og penger. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Konstant kos gjennom hele episoden:D Love it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg