Gå til innhold

Hvem bør spille Solid Snake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som hadde vært rått hadde vært om David Hayter spilte i den. For dere som ikke vet hvem det er, har han stemmen til Snake og er regissør. Har i hvert fall hørt han skal være med å lage filmen, men hadde vært heftig om han spilte Snake.

hayterth.jpg

6393712[/snapback]

Så det ER samme david hayter som er med i MGS som regisserer X-men! Da fikk jeg med meg det også..kanskje derfor jeg liker de filmene så godt :).

Christian Bale hadde vært et godt alternativ dersom Snake skal være ganske ung. Men da må han bli enda mer kraftig enn han er i dag.

6394307[/snapback]

Han regisserer ikke, han skriver manus. Han har også skrevet manuset til The Scorpion King osv.

Han skal regissere sin første film til høsten.

Lenke til kommentar

Det må bli Josh Holloway ser ingen bedre kandidat akkurat nå :) Han ville jo vært perfekt.

BTW, vet ikke om det er nevnt tidligere men blir dette en amerkiasnk produksjon? Eller blir det en jalla film fra japan? Håper de ikke ødelegger dette da, for metal gear solid spillene er utrolig bra og da har også filmen sin plikt i å bli like bra.

Lenke til kommentar

viktig at stemmen ligner også :thumbup:

tenker ikke akkurat på mgs når jeg hører folk som sean connery eller sylvester stallone si: Hudson river, 2 years ago.... :p eller

vill faktisk gi en stemme før han josh holloway....men så blir man jo hele tia å tenke på LOST (blir nesten som å putte jim carrey inn i samme film)....kurt kunne godt spilt....hvis filmen skulle være basert på 2'a eller 4'a som kommer :p

han viggo kunne funka.....mn vet ikke helt der :/

men va med vår godeste Tom cruise :p ....eller han som spiller Egon i olsen banden ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Josh Holloway har helt kroppen eller kroppsspråket til Snake. Det lyser ikke "klonen av den perfekte soldat" av han.

Hugh Jackman har vist gang på gang at han kan mestre intensiteten og det dyriske, rene raseriet som Snake hadde i MGS. Enten han eller Bale hadde vært drømmefilmen.

Lenke til kommentar
David Hayter!

Det er han som har stemmen og han ligner ganske. Han kunne også har skrevet manuset sammen med Hideo Kojima.

6422315[/snapback]

Så spørs det jo på skuespiller ferdigheten til mannen også da ;)

Lenke til kommentar

Den ultimate ide!

Lag MGS-filmen som animasjonsfilm. Da kan jo alle de orginale skuespillerne fortsatt ha stemmene som de har i spillene. Tror dette ville blitt bedre enn at noen andre fjols spiller rollene og stemmene ikke lignet i det hele tatt.

Endret av snake_kris
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Bare det at Snake er basert på Kurt Russell sin karakter i Escape from New York/L.A. betyr jo ikke at han burde spille Snake. For det første, Kurt Russell er ikke en forferdelig god skuespiller. Han er god på de mer intense øyeblikkene, men han hadde ikke kunnet vise intensiteten til Snake synes jeg. For det andre, Snake Plissken var bare en hardass, Snake har mye mer følelser og er drever av en trang til å gjøre det rette, som er uavhengig av det folk vil at han skal gjøre. Plissken ville bare overleve.

For det tredje, Snake i MGS (som kanskje skal være historien til filmen, "The Metal Gear Solid game is set in Alaska, and he states that this would be the perfect setting for the movie.") så mye yngre ut enn han var i MGS 2. Dette var fordi at siden han er klonet, så eldres han raskere. Du kan se tydelig forskjell fra MGS til MGS 2. Han så ut som at han var i midten av 30-årene i MGS 2, men i MGS så han kanskje 10 år yngre ut. Bare se på screenshots fra Twin Snakes, så ser du det bedre.

Derfor synes jeg Kurt Russell er for gammel, og håper Christian Bale (som jeg synes er en veldig god skuespiller) skal spille han.

Fant nettopp to linker som siterer et intervju der Christian Bale sier at han skal spille i en film basert på et spill, og at karakteren er "...the only guy you will ever know who won't get the living daylights beat out of him for having a mullet."

Solid Snake!

http://www.totalvideogames.com/forums/showthread.php?t=8600

http://www.popcultureshock.com/news.php?id=1521

Dette er da rykter av den ekstremt løse sorten, men det hadde vært veldig moro.

6389185[/snapback]

Grunnen til at Snake ser mye eldre ut i MGS 2 er på grunn av foxdie...han ville neppe forandret seg så mye på 2 år fordi han var klonet...det har han jo vært hele tia, så hvorfor skulle han plutselig eldres fort. FOXDIE!

Mn tilbake til topic, finnes det ingen mindre kjente skuespillere som kan spille snake? :hmm:

Endret av Delta_progeny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...