Gå til innhold

Hvem bør spille Solid Snake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare det at Snake er basert på Kurt Russell sin karakter i Escape from New York/L.A. betyr jo ikke at han burde spille Snake. For det første, Kurt Russell er ikke en forferdelig god skuespiller. Han er god på de mer intense øyeblikkene, men han hadde ikke kunnet vise intensiteten til Snake synes jeg. For det andre, Snake Plissken var bare en hardass, Snake har mye mer følelser og er drever av en trang til å gjøre det rette, som er uavhengig av det folk vil at han skal gjøre. Plissken ville bare overleve.

For det tredje, Snake i MGS (som kanskje skal være historien til filmen, "The Metal Gear Solid game is set in Alaska, and he states that this would be the perfect setting for the movie.") så mye yngre ut enn han var i MGS 2. Dette var fordi at siden han er klonet, så eldres han raskere. Du kan se tydelig forskjell fra MGS til MGS 2. Han så ut som at han var i midten av 30-årene i MGS 2, men i MGS så han kanskje 10 år yngre ut. Bare se på screenshots fra Twin Snakes, så ser du det bedre.

Derfor synes jeg Kurt Russell er for gammel, og håper Christian Bale (som jeg synes er en veldig god skuespiller) skal spille han.

Fant nettopp to linker som siterer et intervju der Christian Bale sier at han skal spille i en film basert på et spill, og at karakteren er "...the only guy you will ever know who won't get the living daylights beat out of him for having a mullet."

Solid Snake!

http://www.totalvideogames.com/forums/showthread.php?t=8600

http://www.popcultureshock.com/news.php?id=1521

Dette er da rykter av den ekstremt løse sorten, men det hadde vært veldig moro.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at Josh Holloway kunne klart seg bra i rollen som Snake, men

etter min mening så minner han meg mye om Snake når han spiller Sawyer i Lost.

Stemmen er lik og måten han oppfører seg på minner veldig om Snake, så hvis Holloway skulle fått rollen hadde han bare brakt minner tilbake om Lost når vi hadde sett MGS-filmen. Før Lost-serien dukket opp på TV har jeg tenkt mye på Hugh Jackman.

Han er litt av den samme macho og kalde typen. Har gått og ventet på denne filmen i noen år nå som ivrig MGS-fan!

Lenke til kommentar
Det som hadde vært rått hadde vært om David Hayter spilte i den. For dere som ikke vet hvem det er, har han stemmen til Snake og er regissør. Har i hvert fall hørt han skal være med å lage filmen, men hadde vært heftig om han spilte Snake.

hayterth.jpg

6393712[/snapback]

Så det ER samme david hayter som er med i MGS som regisserer X-men! Da fikk jeg med meg det også..kanskje derfor jeg liker de filmene så godt :).

Christian Bale hadde vært et godt alternativ dersom Snake skal være ganske ung. Men da må han bli enda mer kraftig enn han er i dag.

Lenke til kommentar

Til alle dere som mener Josh Holloway bare ville blitt Sawyer som spille Snake, hva med alle de andre da? Tror dere mange forbinder dem med spesielle karakterer også?

Kurt Russel ligner jo ikke særlig, toro også det er en grunn til at David Hayter ikke er skuespiller.

Foretrekker Josh Holloway helt klart

Lenke til kommentar

Josh Holloway ER Solid Snake. Første gangen jeg så han i Lost tenkte jeg øyeblikkelig på Solid Snake. Alt fra ansiktformen til øynene til håret til ansiktsuttykkene er helt identisk. Måten han oppfører seg i Lost også er jo farsken meg nesten likt som Solid Snake. Han har en litt gi faen holdning og er veldig macho.

josh_holloway_2x_sawyer.jpg

03.jpg

Litt dårlig bilde av Solid Snake men du ser at begge har veldig flate ansikt men veldig brede og smale øyne. De to er prikk lik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...