Upsaker Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 royrogers, nå var det jo du som akkurat slakta de som slakta andre personer.. Og bare for å ta dette enda engang, hva er vitsen med å snakke om akkurat det samme i "Canon 30D vs Nikon D200" og "Canon 350D vs Nikon D70s"? Hele denne diskusjonen hadde ikke komemt hvis ikke Rembrandt hadde laget alle disse unødvendige trådene Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 royrogers, nå var det jo du som akkurat slakta de som slakta andre personer.. Og bare for å ta dette enda engang, hva er vitsen med å snakke om akkurat det samme i "Canon 30D vs Nikon D200" og "Canon 350D vs Nikon D70s"? Hele denne diskusjonen hadde ikke komemt hvis ikke Rembrandt hadde laget alle disse unødvendige trådene 6393717[/snapback] Vil ikke kalle dette slakting. Hva skal vi da kalle alt annet som blir uttalt her, og som er rettet mot enkeltpersoner. Enig i at det er tull å starte slike mange like tråder, men hvorfor har vi moderatorne. De har full rett til å stenge slike tråder istedenfor å hausse opp diskusjoene. Det de som må styre spillet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Enig i at det er tull å starte slike mange like tråder, men hvorfor har vi moderatorne. De har full rett til å stenge slike tråder istedenfor å hausse opp diskusjoene. Det de som må styre spillet. 6393831[/snapback] Det er faktisk et veldig godt poeng! Jeg vet ikke hvor mange tråder Rembrandt har startet den siste uken, de fleste av dem om totalt gjennomdiskuterte temaer, men moderatorene har kun stengt én. Det er imidlertid ikke utelukkende moderatorenes oppgave å holde orden. Vanlige brukere er også nødt til å sladre, for diskusjon.no er for stort til at moderatorene klarer å holde kontroll. Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Takk for støtten folkens....jeg prøver bare å få ut det beste i deg TUH65 og ikke noe vondt ment amigo.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Tror det er best vi setter strek der. Det har skjedd med denne tråden som jeg fryktet da jeg leste overskriften. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg