shizz kebab Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Mario & Luigi er konge. Anbefaler også Another Code: Two Memories. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
lisleherad Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har Mariokart, Metroid prime hunters, tetris, super mario 64 og Splinter cell... Kan anbefale alle, bortsett fra det sistnevnte, på det varmeste! Særlig de tre spillene med wifi-støtte (tetris, metroid og mariokart) liker jeg godt. Skal du ha ett spill er rådet mitt tetris, skal du ha to burde du velge tetris og metroid. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk, for mange fine svar Har enda ikke bestemt meg( men bør kjøpe ikveld), så j o flere svar jo bedre. Heller vel mest Til New Smb og Metroid Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Heii. Jeg har nintendo ds (den gamle) vis jeg skulle velgt mellom de spillene du har vurdert og kjøpe ville jeg valgt Metroid prime hunters. Men vis du vil ha et aent råd så ville jeg sagt enten Lost in blue DS eller Nintendo touch golf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå