Vaktmestern Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Vifta som sitter på kortet mitt nå virker ikke helt stabil, den lager diverse lyder jeg ikke er helt komfortabel med i lengden. Spørsmålet mitt er om jeg burde kjøpe ny kjøler (F.eks denne) til å sette på kortet eller om jeg bare skal koble ut vifta, la ribba sitte på og montere en 80mm vifte (har en jeg ikke bruker) som da blåser på ribba. Hvis jeg går for det siste forslaget kommer jeg antakelig til å kjøpe en Wherever Rack og montere vifta slik: Jeg bare lurte på om det er noen som har prøvd dette selv, om det gir tilstrekkelig med kjøling. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du burde absolutt kjøpe ny kjøler, Denne er anbefalt. hadde et X800GT å monterte denne kjølern å ble stor fornøyd, men husk når du skal demontere å montere ny kjøler på skjermkorte så må du bruke god tid, da blir det best resultat Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Zalman, Vf-700 eller Vf-900, alt etter hvor mye du vil bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå