Gå til innhold

Fight Night 3 til xbox 360, verdt å ha?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om jeg skal gå til innkjøp av spillet, har testa demoen, og den har jeg fått et positivt intrykk av.

Har lyst på et sloss spill siden det er det eneste jeg mangler i samlinga mi nå, er vel bare Dead or alive 4 og fight night 3 som er de eneste sloss spillene så langt.

Har testet Dead Or alive også men syns ikke det var like kult som fight night.

Uansett, hva syns dere om spillet? og hvordan er det på live?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på om jeg skal gå til innkjøp av spillet, har testa demoen, og den har jeg fått et positivt intrykk av.

Har lyst på et sloss spill siden det er det eneste jeg mangler i samlinga mi nå, er vel bare Dead or alive 4 og fight night 3 som er de eneste sloss spillene så langt.

Har testet Dead Or alive også men syns ikke det var like kult som fight night.

Uansett, hva syns dere om spillet? og hvordan er det på live?

6386244[/snapback]

Personlig har jeg alldrig likt boksing, ingen interesse for sporten.

Men, Fight Night r3 har hekta meg helt. Det spiller veldig ofte her i huset iallefall.

Blir alltid noen runder fnr3 når det er kompiser på besøk osv.

Har også brukt utallig mange timer med career og diverse.

Spillet anbefales absolutt, selv du ikke skulle være noen fan av boksing i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært spesielt interessert i boksespill (spilte litt Frank Bruno på C64 da :) ). Likevel tok jeg sjansen på å kjøpe dette og det angrer jeg ikke et sekund på. Jeg hadde aldri trodd at boksespill var så gøy. I tillegg er det flott å se på. Har ikke testet multiplayer verken online eller offline, men kan tenke meg det er ganske heftig. Spillsjangeren begrenser jo hvor mye variasjon man kan få, så bortsett fra noen treningsøvelser er det ikke noe annet en ren 1 mot 1 boksing. Så hvis boksing ikke er helt din greie så er det vel fare for at man går lei etter en liten stund.

Lenke til kommentar

Jeg og onkelen min har spilt så mange timer sammen på dette at jeg b egynner å lure på om det begynner å bli en uke tilsammen. Ingen lagg på live eller noe sånt. Men hvis du skal spille på SP så vær forberett på raserianfall og møkkkjedelig trening, men hva er det vi har auto-trening til?:D

Lenke til kommentar
Jeg og onkelen min har spilt så mange timer sammen på dette at jeg b egynner å lure på om det begynner å bli en uke tilsammen. Ingen lagg på live eller noe sånt. Men hvis du skal spille på SP så vær forberett på raserianfall og møkkkjedelig trening, men hva er det vi har auto-trening til?:D

6388662[/snapback]

Auto-trening er definitivt ikke å anbefale..

Man oppnår kun 50% av maksimalt treningsutbytte ved å benytte denne funksjonen.

Mulig det ikke blir verdens største problem å vinne de fleste kampene, selv på hard, med en bokser som har relativt mye dårligere stats enn de øvrige, men jeg vil tippe at noen av kampene mot diverse "Rivals" vil bli tøffe.

Tok med FNR3 på jobben i dag, så får vi se om sjefen min er med på en kamp mellom Slaven og Slavedriveren.

He'll never know what hit him! Hører jeg aktivt bruk av albue og kne? Jupp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...