kjeLL// Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) @ Toast Is Pimp! MPC-HC her er link.. http://mpc-hc.sourceforge.net/ Endret 5. mai 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Trenger man codex'er? Spillte av MKV med x264 og DTS fint! Takker! Og nå tok skjermkortet seg av dekodingen! 10% GPU ca ved 1080p avatar! CPU var kanskje på rundt 5% Håper MPC er bedre med synking av lyd (DTS) ved pause av avspillingen! VLC suger på det. Endret 5. mai 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) GeirGrusom: Jeg kjører drag&drop i min VLC, hvorfor får ikke du det til? MPC-HC har også sine bugs, bla. ift DXVA, derfor må jeg ha begge deler og veksler. Subtitles selv med tillegg installert kan være en utfordring og å få synket de med lyden om det trengs har jeg ennå ikke fått til. Endret 5. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fant denne på forsiden jeg og.. Har den blitt oppdatert? Isåfall kan jeg like gjerne kritisere. OperaEn norskutviklet nettleser – en av verdens raskeste. Les mer om innstillinger i Opera i vår guide. Google Chrome Nettleser fra søkegiganten Google. En av verdens raskeste nettleser, og programmet har et ganske minimalistisk brukergrensesnitt, for brukere som setter pris på slikt. Hvorfor bedriver dere slik feilinformering? Det står her at Opera og Chrome er like raske, mens Opera faktisk er mye raskere. Nei. De sier ikke hvilken som er raskest i det du quoter, bare at begge er en av verdens raskeste. De har klassifisert begge som det samme, og med å skrive "en av verdens raskeste" om Opera sier de at det finnes andre som er like raske (altså Google Chrome som man ser i avsnittet under), og det er feil. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Synes det er merkelig at dere tar med gamle programmer som Netscape og Eudora. Ser ingen grunn til at de trenger eller burde være på denne lista utover det at de gjør lista litt lengre. Og dere lister opp Gmail også? Dette er webbasert e-post, ikke et program. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 artikkel er skrevet for 4 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå