nyttprosjekt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei. Har kommet frem til å kjøpe ett D50 Kit. Men det er fullstendig uaktuelt å kjøpe speilrefleks i sølv. Litt forfengelig må man jo være:) Er det noen forhandlere i Norge som har den inne? Har sjekket masse nettbutikker og ingen har den i svart. Evt. noe kvalifisert gjetting mtp når dette kan komme inn? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Fotoknudsen skal ha den i svart. Endret 26. juni 2006 av Gimper Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er store leveringsproblemer i sort fordi de greier ikke dekke restbestillingene engang... Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei. Har kommet frem til å kjøpe ett D50 Kit. Men det er fullstendig uaktuelt å kjøpe speilrefleks i sølv. Litt forfengelig må man jo være:) Er det noen forhandlere i Norge som har den inne? Har sjekket masse nettbutikker og ingen har den i svart. Evt. noe kvalifisert gjetting mtp når dette kan komme inn? 6386002[/snapback] Hei, kjøpte min D50 på Japan Photo for en ukes tid siden, da hadde de den ennå i svart. Siden de ikke er avhengis av norsk importør tror jeg de kan få den inn igjen i løpet av kort tid, spør kundeservice du.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Fikk noen i dag der jeg jobber, så er nok på vei ut i de fleste butikkene nå. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Fikk den siste svarte på Japan Photo. Men har hørt at nye bestillinger er på vei hos dem og hos Elite Photo. Så det bør være mulig å få tak i det om ikke så lenge. Lenke til kommentar
espenf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det noen forhandlere i Norge som har den inne? Har sjekket masse nettbutikker og ingen har den i svart. 6386002[/snapback] I skrivende stund har Komplett.no to sorte D50 kit på lager. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309188 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå