UnZane Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Heisann. Sitter her og grubler litt, har en AMD XP2800 som tidligere var overklokket fra 2080 til 2500mhz. Nå i det siste kan jeg bare glemme det, siden den ligger på 55 grader IDLE. Problemet jeg har er dårlig kontakt mellom cpu og kjøler, hvis jeg trykker kjøleren mot cpu går tempen ned 15-20 grader umiddelbart. Kjøleren jeg bruker husker jeg ikke navnet på, men den er en silent-sak, som kjøler meget bra når den vil.. Har noen tips til hvordan å få bedre kontakt? Har lagt nytt lag med goop senest for to dager siden. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du må vel sjekke festet på kjøleren da? skal jo ikke være sånn at den ikke har kontakt. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Har sjekket det. Det er skikkelig på og alt er bra. Har prøvd å stramme mekanismen litt også. Men bare jeg trykker kjøleren inn mot cpu med hånden synker temp med 15-20 grader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ta kjøleren av og rens den og CPU for gammel kjølepasta. Ta på ny og se hva som skjer. Den gamle pastaen kan ha blitt slitt av "heftig" overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå