Gå til innhold

Advance Wars: Dual Strike, erfaringer?


Firvulag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er det spillet som jeg synes egner seg best til multiplayer på DS-en.

Spillet er et strategispill uten like, og du har vel sikkert fått med deg at det er turbasert.

Eneste hinder i multiplayer er at man bør spille mot folk som er på samme nivå som seg selv, og dermed hjelper det lite at han ikke har spillet selv, ettersom man blir ganske godt trent gjennom campainen. Dessuten så blir spillet veldig begrenset når man kun spiller med et spill i multiplayer, man har kun tilgang til ferdigsatte baner hvor man ikke kan bygge flere enheter, og for å si det slik, Advance Wars har alltid vært best når man kan bygge sin egen hær.

 

Så, mitt tips, kjøp spillet om du er ute etter multiplayermorro og avansert strategiføring (spillet har en fin læringskurve og). Men det kreves at kameratene dine har litt sans for strategi og eier et eksemplar selv.

Klarer du å fylle disse kravene så ligger tidenes multiplayeropplevelse forran deg! (du kan forsåvidt lage egne brett hvis du går lei av de andre multiplayer-banene)

Lenke til kommentar

Advance wars er et av de beste spillene til DS etter min mening. Det er et av de beste turbaserte strategispillene jeg har prøvd, og det har veldig lang holdbarhet.

Kampanjen holder i flere titalls timer, og i tillegg kommer multiplayerdelen. Jeg har bare prøvd multiplayerdelen med et cartridge, og det er ikke spsielt morsomt.

Endret av Husgark
Lenke til kommentar
Advance wars er et av de beste spillene til DS etter min mening. Det er et av de beste turbaserte strategispillene jeg har prøvd, og det har veldig lang holdbarhet.

Kampanjen holder i flere titalls timer, og i tillegg kommer multiplayerdelen. Jeg har bare prøvd multiplayerdelen med et cartridge, og det er ikke spsielt morsomt.

6387516[/snapback]

Enig så enig! Spillet er vel verdt singleplayer biten. Skal du spille med andre så anbefaler jeg en kasset pr. spiller.

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig ikke strategispill noe særlig, men greide å komme meg nesten til slutten av Advance Wars DS, og hadde det til og med gøy. Anbefales sterkt.

 

MEN.... Single-kart multiplayer funksjonen er rent møkk. Har dessverre ikke fått prøvd den ordentlige multiplayeren ennå, men skulle forundre meg om det er noe annet enn forferdelig gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...