siDDis Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 vil den overdøyve rosa helikopter? :razz: Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Akkurat dette har jeg testet... På OsloLan hørte ca 4-5 personer deltaen min(80x80x38) Men hvis man derimot har to 120mm Delta, så... :grin: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Kjør headsettet på max så er det de andre som får klage... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Til neste TG skal jeg ta med meg hagla! det mener jeg!, all den ***** dritt musikken de spillte der! ROSA HELIKOTER <---- skulle vært banna! foresten skulle bare skrike ut: ARNE!!!! (intern for alle som var på TG) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 hmmmm prøve å få delta vifta til å vibrere mest mulig? Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hva med å henge deltaen i en tråd langs kanten av kabinettet? Kansje klippe en liten bit av et spillekort go teipe d fast slik som på sykkelen vet dere.. :razz: Sikkert fedt d! Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 DØ, visst du hører "Rosa Helikopter" på lan nå for tida, er det egentlig å gå bort til han som spiller den, klappe han på skuldra å si "Du vet, det finnes hjelp for slike som deg..." eller: "Du kan umulig hatt en normal oppvekst..." Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 19:05, skrev Alekoy:DØ, visst du hører "Rosa Helikopter" på lan nå for tida, er det egentlig å gå bort til han som spiller den, klappe han på skuldra å si "Du vet, det finnes hjelp for slike som deg..." eller: "Du kan umulig hatt en normal oppvekst..." Hehe Dritbra Rosa helikopter må dø! Jeg får abstinenser hver gang jeg hører den! Det er den verste "sang" som noen gang er laget, Metall er tingen! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 hehe=) ja jeg fikk nokk av d rosae helikopteret på tg jeg...personlig mener jeg at tg 01 musikken var bedre=) (popcorn) Lenke til kommentar
Kane Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Helt enig. Popcorn var liksom så anonym at du knapt la merke til den blant alt det andre bråket mens rosa HELLikopter skjærer seg igjennom marg og bein. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 rosa helikopter sku vert politianmeldt! sett musikkvideoen foresten? JÆLP seie eg berre :razz: Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 var på et lan for noen uker siden, der var det en som hadde delta 120mm, han satt ca 10 meter fra inngangen og det var det første du hørte, den kunne ca høres i en omkrets av 15m .. :razz: var temmelig ille ja, og han n00ben hadde bare satt den på baksida av en 80mm, med andre ord, han hadde en 80 mm i døra på chieftec, så bare festa han 120mm i 80mm.. herregud.. *oppgitt* Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg har 2x delta 120mm på toppen av mitt kabinett også har jeg en 80 mm som jeg ikke bruker akkurat nå fordi den bråker mye mer enn de 2 delta 120mm tilsammen !! :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: foresten skulle bare skrike ut: ARNE!!!! (intern for alle som var på TG) Er det noen som starter med Arne ropinga igjen neste TG så er det MEG ! Jeg lagde til og med Arneclanen i CS. ARNE LIVE 4 EVER !!!!! Skal hvertfall ha Arne banner med neste gang !! Dr.X Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 23:46, skrev [E.T]SomEThinG:Akkurat dette har jeg testet... På OsloLan hørte ca 4-5 personer deltaen min(80x80x38) Men hvis man derimot har to 120mm Delta, så... :grin: Hoho :smile: folk gikk forbi og lo av meg... og en annen kom bort og spurte åssen jeg holdt ut lyden :smile: Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Den Rosa helikopter sangen er fæææl!!! Den er også eldgammel. Jeg var på et data party hvor jeg hadde noe av det råeste pcen du kunne få på den tida nemlig P2 300 mhz!!! Det sier litt om hvor gammel den fæle sangen er. Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Den Rosa helikopter sangen er fæææl!!! Den er også eldgammel. Jeg var på et data party hvor de spilte den sangen. Jeg hadde noe av det råeste pcen du kunne få på den tida nemlig P2 300 mhz!!! Det sier litt om hvor gammel den fæle sangen er. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 hehe...ja Arne tok jo helt av=) synes d var bra når de sa "bestemor venter ved resepsjonen med tannbørste!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå