Gå til innhold

Korleis vil ei delta vifte vere på lan med mykje bråk?

siDDis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DØ, visst du hører "Rosa Helikopter" på lan nå for tida, er det egentlig å gå bort til han som spiller den, klappe han på skuldra å si "Du vet, det finnes hjelp for slike som deg..." eller: "Du kan umulig hatt en normal oppvekst..."

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-14 19:05, skrev Alekoy:

DØ, visst du hører "Rosa Helikopter" på lan nå for tida, er det egentlig å gå bort til han som spiller den, klappe han på skuldra å si "Du vet, det finnes hjelp for slike som deg..." eller: "Du kan umulig hatt en normal oppvekst..."

Hehe Dritbra :grin: Rosa helikopter må dø! Jeg får abstinenser hver gang jeg hører den! Det er den verste "sang" som noen gang er laget, Metall er tingen!

Lenke til kommentar

var på et lan for noen uker siden, der var det en som hadde delta 120mm, han satt ca 10 meter fra inngangen og det var det første du hørte, den kunne ca høres i en omkrets av 15m .. :razz:

var temmelig ille ja, og han n00ben hadde bare satt den på baksida av en 80mm, med andre ord, han hadde en 80 mm i døra på chieftec, så bare festa han 120mm i 80mm.. herregud..

*oppgitt*

Lenke til kommentar

Quote:

foresten skulle bare skrike ut: ARNE!!!! (intern for alle som var på TG)

Er det noen som starter med Arne ropinga igjen neste TG så er det MEG ! Jeg lagde til og med Arneclanen i CS. ARNE LIVE 4 EVER !!!!!

Skal hvertfall ha Arne banner med neste gang !!

Dr.X

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-13 23:46, skrev [E.T]SomEThinG:

Akkurat dette har jeg testet...
:grin:

På OsloLan hørte ca 4-5 personer deltaen min(80x80x38)

Men hvis man derimot har to 120mm Delta, så...

Hoho :smile: folk gikk forbi og lo av meg... og en annen kom bort og spurte åssen jeg holdt ut lyden :smile:

Lenke til kommentar

Den Rosa helikopter sangen er fæææl!!!

Den er også eldgammel. Jeg var på et data party hvor de spilte den sangen. Jeg hadde noe av det råeste pcen du kunne få på den tida nemlig P2 300 mhz!!! Det sier litt om hvor gammel den fæle sangen er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...