Jørnan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 I oppgavebehandleren er det et program som heter searchindexer.exe som kører og tar ca 65.000 kB. Hver gang jeg avslutter denne prosessen så kommer den bare på nytt. Er det et virus/spam program? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har du installert Windows desktop search? Hvis ja så hører denne prosessen til det. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Mulig. Er det noe som følger med Office 2007 eller noe jeg trenger til det? Når du nevner det, så mener jeg å ha hørt noe om det i sammenheng med offic 2007. For det har jeg installert. Men hvordan avslutter jeg denne prosessen så den forblir avsluttet? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jup den følger med Office 2007. Du kan jo prøve å fjerne den ved å gå til Kontrollpanel -> Legg til eller fjern programmer og uninstallere den derfra. Alrernativ 2: Skriv "msconfig" I kjør -> Gå til oppstart -> Fjerne haken som er på Windows desktop search. ->Trykk Bruk og restart maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå