robiwan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Holder på å skal lage meg en lumenlab prosjektor, og lurer på hva slags matriale jeg skal lage den av? Hørt at noe som heter MDF skal være gankse bra, er det å anbefale og hvor kan jeg få kjøpt det? Siden jeg ikke har noe slags bod, garasje vedskjul eller liggnende lurer jeg på om hvordan jeg skal få skjært den ut. Kan jeg be de skjære det ut for meg der jeg kjøper det? Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Holder på å skal lage meg en lumenlab prosjektor, og lurer på hva slags matriale jeg skal lage den av? Hørt at noe som heter MDF skal være gankse bra, er det å anbefale og hvor kan jeg få kjøpt det? Siden jeg ikke har noe slags bod, garasje vedskjul eller liggnende lurer jeg på om hvordan jeg skal få skjært den ut. Kan jeg be de skjære det ut for meg der jeg kjøper det? 6385517[/snapback] Les mer om MDF HER MDF er helt ypperlig, det er helt stivt og relativt sterkt i forhold til "vanlig" tre samtidig som det er lett å forme og bearbeide. Tipper du får kjøpt det hos alle Byggvarehus med respekt for seg selv og kundene sine jeg... Med vennlig hilsen, Han Derre Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Takker for kjapt og bra svar, men hvordan skal jeg få skjært det ut? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Stikksag f.eks. 6391100[/snapback] Siden jeg ikke har noe slags bod, garasje vedskjul eller liggnende lurer jeg på om hvordan jeg skal få skjært den ut. Kan jeg be de skjære det ut for meg der jeg kjøper det? 6385517[/snapback] Litt det som er greia, har ingen sted å utføre jobben. Heller ingen verktøy, og er litt usikker på om jeg klarer å skjære rett nok siden jeg har litt lite erfaring. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Siden jeg ikke har noe slags bod, garasje vedskjul eller liggnende lurer jeg på om hvordan jeg skal få skjært den ut. Kan jeg be de skjære det ut for meg der jeg kjøper det? 6385517[/snapback] Det gjør de helt sikkert om du kommer med nøyaktige mål og hvis ikke f.eks. Byggmakker gjør det ringer du noen andre som tar bedre vare på kundene sine. Lykke til! Mvh, Han Derre Endret 27. juni 2006 av Han Derre Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Lag en tegning med mål, så søker du på gule sider og ser om du kan finne noen møblesnekkere som ikker er så veldig langt unna der du bor. Ring dem og hør hva de skal ha for materialer og oppkutting. Noen ganger kan dette lønne seg da enkelte byggevare butikker tar seg godt betalt for å kappe opp en MDF plate, samtidig som møblesnekkeren kan benytte seg av rester til mange av bitene du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå