abene Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan nå laste ned en gratis bok som inneholder en samling diverse moro du kan ha med søketjenesten Google. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Dette høres moro ut. Edit: <artikkelen er rettet nå> Endret 26. juni 2006 av efikkan Lenke til kommentar
bluet Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva har SketchUp med dette å gjøre? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Et eneste eksempel var da vel litt svakt? Jeg renger ikke Sketchup her, men om jeg gjorde, 2 eksempler er fortsatt ganske svakt... Kunne med letthet ha lagt med litt flere eksempler i artikkelen...slik at jeg ikke trengte laste ned pdf'en og lese selv mener jeg... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva har SketchUp med dette å gjøre? 6386045[/snapback] http://sketchup.google.com/ Lenke til kommentar
NervE Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 ...men er nå tilgjengelig i PDF-utgave med en såkalt "Creative Commons"-lisens. Det betyr at alle kan gjøre hva de vil med den. Det betyr det da så absolutt ikke. Lisensen som er brukt tillater fri kopiering og gir folk muligheten til å legge til egne endringer. Den gir f.eks. ikke tillatelse til kommersiell bruk eller til å endre disse lisensbetingelsene. Artikkelforfatteren, som til vanlig skriver om programvare, burde kanskje gidde å sette seg litt inn i forskjellige lisenstyper. Creative Commons er forsåvidt fra mitt synspunkt et veldig godt tiltak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå