D@de Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei. Jeg har nettopp kjøpt en bærbar pc. (Asus A6Ja) Nå ønsker jeg å kunne surfe hvor som helst i leiligheten, ikke være bundet til kontoret som før. Hva trenger jeg for å komme i gang.. Anbefalinger til router?? Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Linksys er vel det de fleste anbefaler. WRT54G eller WRT54GS eller WRT54GL. NB! Har du allerede en router (feks. fått med fra internetleverandøren din), bør du kjøpe et aksesspunkt istedet. Da slipper du dobbelt NATing og dobbelt konfigurering og mye annet tull. Linksys's aksesspunkt heter WAP54G Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hei.Jeg har nettopp kjøpt en bærbar pc. (Asus A6Ja) Nå ønsker jeg å kunne surfe hvor som helst i leiligheten, ikke være bundet til kontoret som før. Hva trenger jeg for å komme i gang.. Anbefalinger til router?? Takk for hjelpen.. 6385420[/snapback] da trenger du en trådløs router som f. eks denne linksys EDIT: rettet opp linken Endret 26. juni 2006 av Stinmaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå