-mads Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Har to spørmål om denne laderen fra Komplett. Passer den til iPod nano, og kan den brukes til både 220 volt (hjemme) og 12 volt (hytta)? Endret 26. juni 2006 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Gjør antageligvis det, for du trenger itunes på en pc for å lade ipoden. ps: rotete å linke til hver eneste refferanse. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Gjør antageligvis det, for du trenger itunes på en pc for å lade ipoden. ps: rotete å linke til hver eneste refferanse. 6385220[/snapback] Er du sikker på at det? Gidder ikke sløse bort 200,- på noe som ikke passer... Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 har ingen pc uten Itunes akkurat nå så får ikke sjekka det. Men er nesten siker på at går ja. Vet ikke med 12 volten men er ganske så sikker på 230 V. en ting jeg er helt sikker på er at om det ikke funker så har du ikke garanti på spilleren, så jeg ville gått for en ordentlig en. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 har ingen pc uten Itunes akkurat nå så får ikke sjekka det. Men er nesten siker på at går ja. Vet ikke med 12 volten men er ganske så sikker på 230 V. en ting jeg er helt sikker på er at om det ikke funker så har du ikke garanti på spilleren, så jeg ville gått for en ordentlig en. 6385309[/snapback] Men jeg må vel ikke koble den i data'en på noen som helst måte når jeg bruker den laderen? Da blir jo hele poenget med den borte... Lenke til kommentar
-mads Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 har ingen pc uten Itunes akkurat nå så får ikke sjekka det. Men er nesten siker på at går ja. Vet ikke med 12 volten men er ganske så sikker på 230 V. en ting jeg er helt sikker på er at om det ikke funker så har du ikke garanti på spilleren, så jeg ville gått for en ordentlig en. 6385309[/snapback] Men jeg må vel ikke koble den i data'en på noen som helst måte når jeg bruker den laderen? Da blir jo hele poenget med den borte... 6385318[/snapback] Så denne anmeldelsen av den, hva betyr det at den ikke kan lade mer enn 500ma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå