Dev- Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det vel egt ikke noe grunn til å kjøpe et super super skjermkort? Tenker da 3500-4000. Det holder kanskje med et 7600/7800/7900 GT eller noe? Eller hvordan er det egt? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 7900GT vil nok være perfekt til din bruk, det kan tilogmed kjøre litt AA/AF i de fleste spill. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Har hørt at de bråker noe sinnsykt. Har i dag X1800Xt som er defekt (tror jeg i allefall) og velger å returnere det innenfor angrefristen. Det har vært et utrolig still kort. Trenger noe av det samme støynivået men vil tilbake til Nvidia. Ser at GTX får bra scpre på lav støy. Et annet sprøsmål er størrelsen kontra x1800xt. Er alle kortene like nå (men taken på at det tar "to" plasser (en for utganger og en for kjøling) eller er det forskjell? Mellom x1800Xt og lydkortet mitt nå er det kun millimeter klaring. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Om stock kjøleren er bråkete så er det bare å kjøpe en VF700 eller lignende, de fås til en veldig billig penge. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har hørt at de bråker noe sinnsykt. Har i dag X1800Xt som er defekt (tror jeg i allefall) og velger å returnere det innenfor angrefristen. Det har vært et utrolig still kort. Trenger noe av det samme støynivået men vil tilbake til Nvidia. Ser at GTX får bra scpre på lav støy. Et annet sprøsmål er størrelsen kontra x1800xt. Er alle kortene like nå (men taken på at det tar "to" plasser (en for utganger og en for kjøling) eller er det forskjell? Mellom x1800Xt og lydkortet mitt nå er det kun millimeter klaring. 6385360[/snapback] Har hørt at 7900gt skal være relativt stille Den kjøleren tar ikke opp noen ekstra plasser i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå