Steinvakt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 å dømme utifra utseende er tåpelig og idiotisk! En kvalmende følelse velter opp i meg når dere skriver stygge ord om en person fordi han ER gutt og ser ut som ei JENTE? Herregud, jeg håper dere bare er slik her inne og ikke "der ute."Hver dag forsvarer jeg dette bandet fordi jeg liker dem, både musikken og utseende deres. Og det gjør meg ingenting. Jeg får ut det sinne jeg trenger å få utløp for iløpet av dagen! 9585961[/snapback] Har du ennå ikke forstått at musikken er døv? Det er 99% image opplegg. Dette bandet har ikke strevd hardt for å få den statusen de har nå og de kommer sikkert ikke til å gjøre det heller, når de skal synke som alle de andre dårlige og patetiske pop band. gå og lag et fascinerende Chris Crocker type youtube video om hva du føler om hva folk mener om tokio hotel. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 skjønner ikke hvordan dere kan skrive at musikken er døv.. Folk har da forksjellig smak. ? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 -Men du lille venn, Tokio Hotel har holdt på i 2 år. 2 år 15 August faktisk! Men de begynte å spille i 2001 som bandet Devilish. Så de dør nok ikke enda, ikke med alle de fansa de har! Sorry altså, men jeg konstaterer bare fakta! -Sliprush 9586199[/snapback] Du glemte visst å lese den første setningen i posten min. Grunnen til at de er blitt populære og mainstream er nettopp pga emo trenden blandt ungdom. Det er en grunn til at de ikke har vært mye (om i hele tatt) i media før denne trenden oppstod. Jeg tror, at når denne trenden er over, så er det ikke mange som vil huske hvem Tokio Hotel var. Slik er det med alt som er populært. Nye ting tar over for det, og det gamle viskes sakte men sikkert ut. Så dine "fakta" er ikke så veldig mye verdt. Synd å si det, "lille venn".. Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 -Men du lille venn, Tokio Hotel har holdt på i 2 år. 2 år 15 August faktisk! Men de begynte å spille i 2001 som bandet Devilish. Så de dør nok ikke enda, ikke med alle de fansa de har! Sorry altså, men jeg konstaterer bare fakta! -Sliprush 9586199[/snapback] Du glemte visst å lese den første setningen i posten min. Grunnen til at de er blitt populære og mainstream er nettopp pga emo trenden blandt ungdom. Det er en grunn til at de ikke har vært mye (om i hele tatt) i media før denne trenden oppstod. Jeg tror, at når denne trenden er over, så er det ikke mange som vil huske hvem Tokio Hotel var. Slik er det med alt som er populært. Nye ting tar over for det, og det gamle viskes sakte men sikkert ut. Så dine "fakta" er ikke så veldig mye verdt. Synd å si det, "lille venn".. 9588988[/snapback] For det første, EMO er IKKE en trend! >< Det er fortsatt en musikk sjanger. Man kan ikke kle seg etter en musikk sjanger. Hvis du ikke er ihugga metal fan og kler deg ut som tinnmannen i Trollmannen fra Oz. Smak og behag sier nå jeg. Men jeg syns du grer alle over med samme kam her. FOLK liker faktisk musikken dems, og om dere vil krangle med meg om det, be my guest! Men musikken betyr mye FOR meg! Hvorfor kan jeg ikke svare deg på, men den traff meg på den måten jeg ble forelska øyeblikkelig. I MUSIKKEN!! Og jeg sier det en gang til, om dere syns musikken suger - VÆRSEGOD! Men å dømme etter utseende er tåpelig! Da er dere ikke mye verdt og har ikke så veldig mye å skryte av oppi toppen! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 For det første, EMO er IKKE en trend! >< Det er fortsatt en musikk sjanger. Man kan ikke kle seg etter en musikk sjanger. Hvis du ikke er ihugga metal fan og kler deg ut som tinnmannen i Trollmannen fra Oz. Smak og behag sier nå jeg.Men jeg syns du grer alle over med samme kam her. FOLK liker faktisk musikken dems, og om dere vil krangle med meg om det, be my guest! Men musikken betyr mye FOR meg! Hvorfor kan jeg ikke svare deg på, men den traff meg på den måten jeg ble forelska øyeblikkelig. I MUSIKKEN!! Og jeg sier det en gang til, om dere syns musikken suger - VÆRSEGOD! Men å dømme etter utseende er tåpelig! Da er dere ikke mye verdt og har ikke så veldig mye å skryte av oppi toppen! 9591053[/snapback] Visst pokker er emo en trend. Emo er en pakke med musikk, klesstil, holdninger m.m. Man kan ikke kle seg etter en musikksjanger? Så du har aldri hørt noen si at man "kler seg metal", "kler seg hip-hop" etc? Mulig det bare er noe man sier i trøndelag, selv om jeg tviler på det. Hvem nøyaktig er det jeg "grer over" ? Du kan ikke nekte på at bandet var heller lite kjent i media før emo trenden blomstret opp. At folk liker musikken, det får de bare gjøre, poenget mitt er at du blånekter på at Tokio Hotel er mer enn en emo-fadese, som vil forsvinne like fort som den kom. En annen ting, det å dømme etter utseendet, det gjør folk stort sett hele tiden uansett. Det er ikke noe unikt for noen sjanger. Ser folk en kar i liksminke å nagler, tenker de "Åh, han der er en sånn satanist". Ser de en neger i posete klær med masse smykker, tenker de "Åh, han der er en sånn ghetto fyr". Folk gjør det hele tiden, det er ikke noe nytt. Så da er vel alle, i følge deg, lite verd og har ikke mye å skryte av oppi toppen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 flere ganger i denne tråden har det blitt nevnt av noen av dere at det er musikkløst og at musikken er døv osv. Det skjønner jeg ikke at dere kan skrive. Den er kanskje det for DERE, men ikke for OSS... Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 For det første, EMO er IKKE en trend! >< Det er fortsatt en musikk sjanger. Man kan ikke kle seg etter en musikk sjanger. Hvis du ikke er ihugga metal fan og kler deg ut som tinnmannen i Trollmannen fra Oz. Smak og behag sier nå jeg.Men jeg syns du grer alle over med samme kam her. FOLK liker faktisk musikken dems, og om dere vil krangle med meg om det, be my guest! Men musikken betyr mye FOR meg! Hvorfor kan jeg ikke svare deg på, men den traff meg på den måten jeg ble forelska øyeblikkelig. I MUSIKKEN!! Og jeg sier det en gang til, om dere syns musikken suger - VÆRSEGOD! Men å dømme etter utseende er tåpelig! Da er dere ikke mye verdt og har ikke så veldig mye å skryte av oppi toppen! 9591053[/snapback] Visst pokker er emo en trend. Emo er en pakke med musikk, klesstil, holdninger m.m. Man kan ikke kle seg etter en musikksjanger? Så du har aldri hørt noen si at man "kler seg metal", "kler seg hip-hop" etc? Mulig det bare er noe man sier i trøndelag, selv om jeg tviler på det. Hvem nøyaktig er det jeg "grer over" ? Du kan ikke nekte på at bandet var heller lite kjent i media før emo trenden blomstret opp. At folk liker musikken, det får de bare gjøre, poenget mitt er at du blånekter på at Tokio Hotel er mer enn en emo-fadese, som vil forsvinne like fort som den kom. En annen ting, det å dømme etter utseendet, det gjør folk stort sett hele tiden uansett. Det er ikke noe unikt for noen sjanger. Ser folk en kar i liksminke å nagler, tenker de "Åh, han der er en sånn satanist". Ser de en neger i posete klær med masse smykker, tenker de "Åh, han der er en sånn ghetto fyr". Folk gjør det hele tiden, det er ikke noe nytt. Så da er vel alle, i følge deg, lite verd og har ikke mye å skryte av oppi toppen. 9591176[/snapback] Det er DIN mening ja. Denne emo trenden som du prater om har ikke "eksistert" lenge... :S Dessuten så har som sagt Gutta i bandet vært ett band i 6år! Er det å komme fort? >< Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Søstern min hører på det her. Personlig synes jeg ikke det er noe bra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Dessuten så har som sagt Gutta i bandet vært ett band i 6år! Er det å komme fort? >< 9592343[/snapback] Haha, ja. Men ikkje tru at desse gutta har arbeida seg opp der dei er i dag sjølv! Her er det nokon som har sett sitt snitt til å lage eit konsept ut av gjengen og tyne pengar ut av det. Og på det har dei jo faktisk lykkast til dei grader. Dette er 100% organisert showbiz og moneymaking Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Man kan ikke kle seg etter en musikk sjanger. Hvis du ikke er ihugga metal fan og kler deg ut som tinnmannen i Trollmannen fra Oz.9591053[/snapback] Jeg må innrømme at jeg kniste godt av den der. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 skal dette bande være seriøst? Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Dessuten så har som sagt Gutta i bandet vært ett band i 6år! Er det å komme fort? >< 9592343[/snapback] Haha, ja. Men ikkje tru at desse gutta har arbeida seg opp der dei er i dag sjølv! Her er det nokon som har sett sitt snitt til å lage eit konsept ut av gjengen og tyne pengar ut av det. Og på det har dei jo faktisk lykkast til dei grader. Dette er 100% organisert showbiz og moneymaking 9593340[/snapback] Det må være kjipt å være så tramgsynt. Hva vet vel du/dere om hvordan de guttene har kommet seg dit der de er? Eneste grunnen til at de er populære er pga emo-trenden som er blitt så utbredt blandt ungdom? Det er BARE vokalisten som har den mørke-stilen. Gitaristen går bare rundt i store klær. Bassisten i band-tshirter og trommisen gir litt faen! >< Dessuten så lager de ikke emo musikk! Men du må jo for all del tro det. Men det er ikke sant. Vent å se! Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 skal dette bande være seriøst? 9593495[/snapback] Det er som du ser det! For meg er det det!<3 Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Noe av det jævligste i moderne tid. De hadde vært ingenting, absolutt ingenting uten stilen vokalisten kjører samtidig som at emo er på moten. Emo innebærer jo nesten at man skal være transvestitt. Musikken er mindre teknisk enn Ramones og bandet eier ikke kreativitet. Trommene er noe av det kjedeligste jeg har hørt av et ''rocke'' band og gitaren i sangene deres omfatter sjeldent mer enn 3-5 grep, på Monsoon mener jeg det er 2 konstante grep gjennom sangen bortsett fra i refrenget der 3 noter blir konstant spilt arpeggio. Når det er sagt er det jo ikke rart at majoriteten av Tokio Hotels fanbase består av 12-15 år gamle jenter som går kunn etter image (det finnes selvsagt unntak). Endret 28. september 2007 av H-e-l-l-o Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja jeg skrev bra musikk fordi jeg mener det er noe musikk av dem som er skikkelig bra. Og jeg er helt sikker paa at jeg ikke er alene om aa syntes det. 9587832[/snapback] Nei, det hender seg sikkert at de spiller Monsoon når det er klisterkveld på Soknadal Fritidsklubb. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det må være kjipt å være så tramgsynt. Hva vet vel du/dere om hvordan de guttene har kommet seg dit der de er? Eneste grunnen til at de er populære er pga emo-trenden som er blitt så utbredt blandt ungdom? Det er BARE vokalisten som har den mørke-stilen. Gitaristen går bare rundt i store klær. Bassisten i band-tshirter og trommisen gir litt faen! ><Dessuten så lager de ikke emo musikk! Men du må jo for all del tro det. Men det er ikke sant. Vent å se! 9593516[/snapback] Har aldri kalla det emo eg. Tykkjer ikkje det er særleg emo heller, bortsett frå ein vokalist med litt sprøtt look. Det eg seier er at dette er eit kommersielt konsept. Eit plateselskap har fått anledninga til å pushe fram eit band beståande av hippe og kule ungdommar for eit stort og ungt publikum. Kan det slå feil? Vi har sett det mange gonger før, og vi kjem til å sjå det maange gonger i framtida. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 flere ganger i denne tråden har det blitt nevnt av noen av dere at det er musikkløst og at musikken er døv osv. Det skjønner jeg ikke at dere kan skrive. Den er kanskje det for DERE, men ikke for OSS... 9592225[/snapback] Det må egentlig være lov å si, når DERE synes de er bra, men ikke VI. Jeg er for argumentering uansett, men det må virke begge veier. Og selv om dere liker musikken, må dere jo se at bandet støtter seg på et kommersielt konstruert image, som kun har rot i dagens trender? Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) http://www.regioactive.de/media/image/public/34997/full/bill_von_tokio_hotel.jpg 9593936[/snapback] Vil bare si at bildet der er 3 år gammelt! ^^ Endret 28. september 2007 av cun Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det må være kjipt å være så tramgsynt. Hva vet vel du/dere om hvordan de guttene har kommet seg dit der de er? Eneste grunnen til at de er populære er pga emo-trenden som er blitt så utbredt blandt ungdom? Det er BARE vokalisten som har den mørke-stilen. Gitaristen går bare rundt i store klær. Bassisten i band-tshirter og trommisen gir litt faen! ><Dessuten så lager de ikke emo musikk! Men du må jo for all del tro det. Men det er ikke sant. Vent å se! 9593516[/snapback] Har aldri kalla det emo eg. Tykkjer ikkje det er særleg emo heller, bortsett frå ein vokalist med litt sprøtt look. Det eg seier er at dette er eit kommersielt konsept. Eit plateselskap har fått anledninga til å pushe fram eit band beståande av hippe og kule ungdommar for eit stort og ungt publikum. Kan det slå feil? Vi har sett det mange gonger før, og vi kjem til å sjå det maange gonger i framtida. 9593898[/snapback] Selvfølgelig! Det eneste jeg "klager" på her inne er hvordan NOEN av dere legger vekt på hvordan vokalisten SER ut. Det er det som provoserer meg. De er populære og unge. De spiller musikk som unge vil høre. Det er sanger om kjærlighet og lengsel. Men de har også sanger om det som skjer i verden idag. Du har (for eksempel) sangen Vergessen Kinder - Forgotten children. Det er også, som nevnt over, en stor gruppe 13-15 åringer som er helt "hjerte tom og bill hjerte OMG lizm!" Men du har også de som faktisk liker de pga musikken. Jeg elsker den musikken, den betyr uffattelig mye for meg. Og jeg framstår sikkert som en fjortizz right now lizm, men den har hjulpet meg igjennom vanskelige perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg