Megnus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 snakk om å ikke skjønne mye. bilde er REDIGERT. trur dere folk stiller opp sånn eller? at et tvillingpar i det hele tatt holder på med sånt? herregud.nei, dem driver ikke av med det. fins masse bilder på nettet som er redigert av de. Til og med jeg skjønner at sånt er manipulert. Jaja. bilde jeg la ved viser Bill & Tom UREDIGERT. <3 9466052[/snapback] hvorfor så skråsikker på at det er redigert? Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg trudde han/it var en jente, han/it var digg helt til jeg fant ut det var en gutt 9466254[/snapback] Word... skammer meg fortsatt 9466466[/snapback] kunne lagd en egen skammeforening av det der ass. dere er ikke de eneste Lenke til kommentar
justanotherstar Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, han ser ut som en jente, men han er ikke den eneste. Hva er det med at det er in for gutter i rockeband å se ut som jenter for tiden? Hele greien langt hår og sminke og jentebukser begynner å bli litt tåpelig. Spesielt det at de legger opp til at de skal bli oppfattet som homofile og så klager de etterpå hvis de blir stemplet for det (eks: Panic! At The Disco sitt sceneshow..) (betyr ikke at en del av de er hot da .... ) On topic: har bare hørt en sang av bandet og den var helt grei.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Mange gamle rockeband som har akkurat samme stilen vel? Bare med litt mere rosa og farget tøy. Lenke til kommentar
HelHel Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 snakk om å ikke skjønne mye. bilde er REDIGERT. trur dere folk stiller opp sånn eller? at et tvillingpar i det hele tatt holder på med sånt? herregud.nei, dem driver ikke av med det. fins masse bilder på nettet som er redigert av de. Til og med jeg skjønner at sånt er manipulert. Jaja. bilde jeg la ved viser Bill & Tom UREDIGERT. <3 9466052[/snapback] hvorfor så skråsikker på at det er redigert? 9466673[/snapback] For det første stiller ingen opp sånn, hvertfall ikke Tom & Bill, jeg liker de, og sier derfor seg selv at jeg må ha mer peiling på dem & de såkalte "twincest" bildene som bare er fake, enn dere som ikke liker de. Står overalt på nettet at det er fake, og folk legger ut bilder og sier de har redigert det, og tvillingene sier dem ikke holdre på sånn selv. så er ikke det nok "bevis" så for dere bare leve med falske forhåpninger om at dem holder på sånn. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har ikke hørt et sekund av dette bandet, men detta MÅ jo værra brrra! Østrogen-rock? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Herregud så uoriginalt... Og til dere som er så fasinert av utseende til vokalisten; sjekk ut jrock, der ser alle ut som kvinnfolk. For mer konkrete eksempler kan dere google "mana". Endret 11. september 2007 av Innos Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Tokio Hotel rocks? er det engang skikkelig Rock? Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mener personlig at et rockband bør være basert på mer enn guttunger med sminke. At vokalisten ser ut som en transseksuell tyder vel bare på at hele bandet er et produkt av et stort plateselskap med alt for mye penger. Musikken er vel til tider fin, men jeg sitter allikevel igjen med følelsen av at de ikke riktig har noe grunnlag for tekstene. At større band med bedre låtskrivere også har brukt de litt feminine sidene i seg (som f.eks U2) kunne vært et argument for at Tokio Hotel gjør noe riktig, men genier som Bono og Co. viser ihvertfall femininitet med glimt i øye og som en del av musikken. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dette er etter min mening, bare nok et emo-band som er blitt populære på grunn av trenden blandt ungdom nå for tida. Det er kult å skille seg ut, så da ser man så klart opp til populære folk som tørr å skille seg ut. At vokalisten ser ut som et stygt kvinnfolk, som lar sin egen bror ta seg på skrittet, er intet hinder. Dette er kun et bevis på at de tør være seg selv, og at de ikke bryr seg om hva andre mener, noe 95% av emo-kulturen står for (går jeg utifra hvertfall, om jeg skal dømme det etter hvordan jeg ser mange emo-kids kler seg). Om ca. 6 måneder vil denne trenden forhåpentligvis være død, og vi vil ikke se stort til disse gutta mer. Ja, jeg har dessverre hørt denne plata. Det er nemlig noen ufordeler med å jobbe i platebutikk. Platt, monotont og kjedelig. 3 ord jeg føler beskriver denne skiva ganske bra. Det er ikke noe nytt å høre. De føyer seg lett inn i rekka med de andre sutre-pop/rock bandene. Stort mer er det vel ikke å si. Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 *bretter opp ermene på genseren* For det første: Tokio Hotel for MIN del er et bra band! Jeg syns musikken dems er bra, og da snakker jeg om de tyske sangene. De engelske orker jeg ikke høre på, fordi å oversette tysk til engelsk gjør de ikke til lytt-bare sanger, for MIN del! For det andre: Å dømme ett band etter hvordan personene/vokalisten ser ut, er kvalmt. Dere sitter å sier at bandet suger fordi vokalisten ser ut som ei jente? WTF? Jeg gir rett og slett faen i om dere ikke liker musikken, det er en smakssak! Men som sagt, å dømme utifra utseende er tåpelig og idiotisk! En kvalmende følelse velter opp i meg når dere skriver stygge ord om en person fordi han ER gutt og ser ut som ei JENTE? Herregud, jeg håper dere bare er slik her inne og ikke "der ute." Hver dag forsvarer jeg dette bandet fordi jeg liker dem, både musikken og utseende deres. Og det gjør meg ingenting. Jeg får ut det sinne jeg trenger å få utløp for iløpet av dagen! Men jeg syns dere er noen tåpelige små mennesker hvis dere dømmer folk utifra hvordan de ser ut og ikke det de står for/lager! Hater du Tokio Hotel pga musikken, greit! Jeg skal ikke si noe på det! Men han er en gutt og NEI han er ikke homo!!! Og hvis dere ikke tror meg er det bare å spørre om en link så skal dere få se intervjuet hvor han forklarer at han ikke er det for HUNDRETUSENDE GANG! xD Takk for meg! -Sliprush Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 legg ut link! Men ja, jeg er enig med deg! Tokio Hotel Rocks! I alle fall det tyske albumet. Hadde de ikke hatt bra musikk, så hadde de ikke vært så fryktelig populære. Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Z4W_N4hjc-g Here you go! ^^ Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Dette er etter min mening, bare nok et emo-band som er blitt populære på grunn av trenden blandt ungdom nå for tida. Det er kult å skille seg ut, så da ser man så klart opp til populære folk som tørr å skille seg ut. At vokalisten ser ut som et stygt kvinnfolk, som lar sin egen bror ta seg på skrittet, er intet hinder. Dette er kun et bevis på at de tør være seg selv, og at de ikke bryr seg om hva andre mener, noe 95% av emo-kulturen står for (går jeg utifra hvertfall, om jeg skal dømme det etter hvordan jeg ser mange emo-kids kler seg). Om ca. 6 måneder vil denne trenden forhåpentligvis være død, og vi vil ikke se stort til disse gutta mer. Ja, jeg har dessverre hørt denne plata. Det er nemlig noen ufordeler med å jobbe i platebutikk. Platt, monotont og kjedelig. 3 ord jeg føler beskriver denne skiva ganske bra. Det er ikke noe nytt å høre. De føyer seg lett inn i rekka med de andre sutre-pop/rock bandene. Stort mer er det vel ikke å si. 9559960[/snapback] -Men du lille venn, Tokio Hotel har holdt på i 2 år. 2 år 15 August faktisk! Men de begynte å spille i 2001 som bandet Devilish. Så de dør nok ikke enda, ikke med alle de fansa de har! Sorry altså, men jeg konstaterer bare fakta! -Sliprush Lenke til kommentar
darling Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 legg ut link! Men ja, jeg er enig med deg! Tokio Hotel Rocks! I alle fall det tyske albumet. Hadde de ikke hatt bra musikk, så hadde de ikke vært så fryktelig populære. 9586049[/snapback] MANGE band og artistar er frykteleg populære utan at musikken er spesielt bra. Dårleg argument. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Men de er ikke populære uten at bandet har noe som fenger noen, fasinerer eller noe bra med dem. Hadde musikken vært skikkelig dårlig hadde de anntakelig ikke hatt den statusen de har i dag Syntes slett ikke det var et dårlig argument. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Musikken er noe skikkelig drit. Uoriginalt, platt, kjedelig, monotont, and the list goes on. Jeg blir kvalm over at folk i det hele tatt bruker penger på det her, og det er det tydligvis utrolig mange som gjør. @Megnus: Selvfølgelig er de ikke populære pga. musikken. Er det tilfeldig at det bare er jenter blant fansen i det klippet over her og hvilket som helst annet klipp av de på YouTube, hvor også annenhver comment er "omfg bill is the most fucking sexiest guy on earth!! ♥"? De spiller på imaget og det funker. Lenke til kommentar
darling Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Men de er ikke populære uten at bandet har noe som fenger noen, fasinerer eller noe bra med dem. Hadde musikken vært skikkelig dårlig hadde de anntakelig ikke hatt den statusen de har i dag Syntes slett ikke det var et dårlig argument. 9586212[/snapback] Fascinerar, greit. Fengar, kanskje det. Men du skreiv klart og tydeleg BRA musikk, og då tenkjer eg bra musikk som i flinke musikarar, flinke låtskrivarar, flinke vokalistar, osb. Og mange populære artistar i dag har ingen av delene Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Husker jeg syntes vokalisten var så fin. Fikk sjokk når jeg fant ut det var en kølle. 9207101[/snapback] Pfew..så det var ikke bare meg som gjorde den tabben der 9216015[/snapback] Vil tro det er flere av oss. Er ikke mye testosteron igjen i han. 9216292[/snapback] Joiner dere på den, ikke lett å se. 9226793[/snapback] Hanson flashback!! Do not want! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja jeg skrev bra musikk fordi jeg mener det er noe musikk av dem som er skikkelig bra. Og jeg er helt sikker paa at jeg ikke er alene om aa syntes det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg