Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

hihi:P

sorry alså, men eg måtte bare le litt:P

Dåke krangle om ein ting som ikkje har noko å sei:P eg er TH-fan, og glede meg veldi til konserten 7. april, for dei som ville veta da:P

TIL ALLE IKKJE-TH-FANS!:

da e INGEN som tvinge dåke til og verken hørra på dei eller sjå på dei, la folk ha sin egen musikk smak, nokon hørre på tokio hotel, og andre hørre på metallika. thats it:P

og JA, først så syntest eg Bill såg litt feminin ut, men eg personli har aldri trudd han va ei jenta..

TIL ALLE TH-FANS!:

om dåke er ekta thfans, så burde dåke kje bry dåke om ka dei andre syntest;) da e kje dåkas problem om dei ikkje like dei:P

takk for dåke som gadd å lesa da;)

---------------------------------------------

everybody needs someone to love them back<3

TH-konsert i oslo spektrum 7.aprik<3

Don't judge me, and I won't judge you!

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Bill var jo en meget skjønn 13 åring da..

Her er Bill Kaulitz 13 år.

Bare for å gjøre ting klart for dere her:

1. Han ville ikke synge den sangen

2. Han valgte ikke klærne han hadde på seg, selv

3. Han HATER den sangen enda og blir drit sur når folk spiller den høyt nå han er tilstedet!

Kan dere vær så snille å sjekke fakta før dere begynner å rakke ned på personer?

På forhånd TAKK!!

Orker ikke å lese gennom resten av emnet før jeg poster, men selv om de punktene dine faktisk stemmer så kan de umlig ha tvunget han til å vrikke sånn på den kroppen sin. Personlig var det det som fikk meg til å dette ned fra stolen her jeg sitter å rulle rundt på gulvet mens tårene spratt :!:

Lenke til kommentar
Kvalitetstegn jeg ser etter når jeg skal kjøpe musikk:

1: Ikke på en "Hits for kids" cd

Nuff sed :D

Haha jeg husker fanmeg når jeg var inne på en butikk og så et cd stativ så tenkte jeg"lurer på om jeg finner noe th her" også gikk jeg bort og så navnet deres på et føkkings hits for kids cover! jeg fikk lyst til å brenne ned hele den forbanna butikken og så slukke brannen og tenne på igjen og så hente litt ved og tenne på mere >.> men ofc de valgte jo ikke selv å komme på en hits for kids cd :p

Lenke til kommentar

Mange meninger om Tokio Hotel gitt :w00t:

Hørte helt tilfeldig monsoon på radioen for et par uker siden og syntes den var kjempefin. Fikk tak i albumet SCREAM og likte det også. Så googler jeg bandet og tenker "nei, så søt jente", før jeg finner ut at det er en gutt. Jaja.

Og så finner jeg en million sider med CRAZY fjortisser som forguder bandet, emo-hysteri og enda flere sider med folk som er sinna og freser og hytter neve mot de som liker bandet. Er enig i at imaget er veldig konstruert for å vekke mest mulig oppmerksomhet, men musikken er slettes ikke verst. Etter min mening :ph34r:

Vet ikke helt om det er emo de er heller, vokalisten ser mest ut som en manga-figur...

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Bill var jo en meget skjønn 13 åring da..

Her er Bill Kaulitz 13 år.

Bare for å gjøre ting klart for dere her:

1. Han ville ikke synge den sangen

2. Han valgte ikke klærne han hadde på seg, selv

3. Han HATER den sangen enda og blir drit sur når folk spiller den høyt nå han er tilstedet!

Kan dere vær så snille å sjekke fakta før dere begynner å rakke ned på personer?

På forhånd TAKK!!

Orker ikke å lese gennom resten av emnet før jeg poster, men selv om de punktene dine faktisk stemmer så kan de umlig ha tvunget han til å vrikke sånn på den kroppen sin. Personlig var det det som fikk meg til å dette ned fra stolen her jeg sitter å rulle rundt på gulvet mens tårene spratt :!:

Joda... Det kalles KOREOGRAFI!! :hrm:

Dere får mene akkurat det dere vil.. Hele driten er planlagt slik at noen skal legge merke til han. Ikke at det var et problem etter den videoen! Men det er faktisk et intevju med han der de setter på "it's raining men" sangen hvor han holder seg for øerne og ber de om å slå av, siden han er så flau og blitt et par år eldre! Herregud, det er 5-6 år siden :ohmy:

Men.. whatever! Det gleder vel dere om at han kanskje ikke får tilbake sin normale stemme nå etter operasjonen. Den blir enten lysere eller mørkere..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Haha jeg husker fanmeg når jeg var inne på en butikk og så et cd stativ så tenkte jeg"lurer på om jeg finner noe th her" også gikk jeg bort og så navnet deres på et føkkings hits for kids cover! jeg fikk lyst til å brenne ned hele den forbanna butikken og så slukke brannen og tenne på igjen og så hente litt ved og tenne på mere >.> men ofc de valgte jo ikke selv å komme på en hits for kids cd :p

No offense, men 94 gjør deg fjorten år gammel. I min bok er det "Kid" :tease:

Så til sak.

Mer tonedøv vokalist tror jeg neppe jeg har sett noen sinne, imaget er helt på bærtur. Ser mer ut som en tolv år gammel jente enn en 16(?) årig gutt. Høres slik ut også. Ihvertfall når han/den synger.

Heldigvis har jeg ikke hørt noe av det på radioen enda. Kommer neppe heller.

Om ikke en cyste løste problemet får vi håpe at stemmeskiftet gjør det. Helst før han når myndighetsalderen.

Tilgi meg for å kompansere for denne traumatiske opplevelsen med ZZ Top - La Grange.

/out

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...