DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Musikken er da viktigere... (Tror jeg dropper denne debatten. En ting er det å "krangle" om et tema hvor hver står for sin mening, men en annen ting er det å erte på seg en moderator ) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvorfor droppe debatten? Det er jo tross alt diskusjon.no vi er på Jeg skal høre Tokio Hotels album Scream og deretter si hva jeg mener om musikken deres (vokalisten er kjekk, da). Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Fordi jeg er ganske så opptatt atm, og debatten får meg til å konsentrere på alt annet enn det jeg gjør. Endret 8. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har hørt deres album Scream fra 2007 nå. Tokio Hotel er blanding av en lightversjon av Linkin Park og generell poprock. Der hvor Linkin Park er litt kule, er Tokio Hotel bare kjedelige. Altså: Platt og kjedelig poprock hørt tusen ganger før. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Liker Monsoon veldig godt. Har ikke fått hørt noe annet ennå Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 haha ja, det bandet alle elsker å hate, med god grunn. og ja, vokalisten ser ut som hunnkjønn Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Han hørtes ikke veldig jentete ut her: Check it out. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg går etter instinktet mitt denne gangen, og dropper å sjekke dem ut. Guttunger som lager poprockklisjéer på tysk og ser ut som emojenter, føler liksom ikke at det er helt i min gate. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Husker jeg syntes vokalisten var så fin. Fikk sjokk når jeg fant ut det var en kølle. 9207101[/snapback] heh.. bar enkelte svensker ser like "femi" ut... *skrive fleil* Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg går etter instinktet mitt denne gangen, og dropper å sjekke dem ut. Guttunger som lager poprockklisjéer på tysk og ser ut som emojenter, føler liksom ikke at det er helt i min gate. 9238293[/snapback] Guttunger med popklisjeer som både ser og høres ut som emojenter. Hørte litt på det siste albumet dies, men det falt definitivt ikke i smak. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Han hørtes ikke veldig jentete ut her:Check it out. 9238199[/snapback] Nei, men han ser ut som ei. Musikken falt ikke akkurat i smak. Endret 9. august 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hahaha, det der var opp imot det flataste eg har høyrt. Høyrtes ikkje heilt emojente ut, nei. Meir prepubertalt. Sansynlegvis det mest kunstige og fabrikerte bandet eg nokon gong har sett. Det her slår alle popgruppene som vart spydd ut av hollywood på 90-talet til saman. Her er det ikkje musikken som ligg bak, men eit forretningsgeni. Men det som plaga meg mest var å sjå den jævla drittungen med ein (antagelegvis) Historic VOS LP-Custom. Å skitne til noko så hellig på den måten! FYSJOM seier eg berre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som kan anbefale lignende musikk som Tokio Hotel spiller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Linkin Park? Bare at de er tusen ganger bedre, minst. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 jegl iker ikke musikken dems. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 De er akkurat det samme som boyband var før, men så ble sjangren upopulær og musikkindustrien kunne trenge noe mer rockband typen. Men guttungen av en vokalist kunne aldri ha sett mer homofil ut... ærlig talt. Jeg trodde Vince Neil (Mötley Crüe) fra den tideligste eraen slo de meste, men fy søren. [Jeg ER konstruktiv, kjære vene] Videoene er ganske så typiske som alle boybandene ser vanligvis ut som. Så dette er ganske lite troverdig, må jeg si. Jeg håpet idet minste at bandet var i nu-metal/rock hjørnet, men neida. Det var så skeptisk som ansiktene deres. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Linkin Park? Bare at de er tusen ganger bedre, minst. 9270698[/snapback] Det ville jeg nok ikke si men du kan ha din mening så kan jeg ha min Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) O_o 9226497[/snapback] Ser ikke ut som noen testosteronbombe akkuratt. Liker ikke musikken heller, synes det blir for døvt og uorginalt. Endret 22. august 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg