Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går etter instinktet mitt denne gangen, og dropper å sjekke dem ut. Guttunger som lager poprockklisjéer på tysk og ser ut som emojenter, føler liksom ikke at det er helt i min gate.

9238293[/snapback]

Guttunger med popklisjeer som både ser og høres ut som emojenter.

 

Hørte litt på det siste albumet dies, men det falt definitivt ikke i smak.

Lenke til kommentar

Hahaha, det der var opp imot det flataste eg har høyrt. Høyrtes ikkje heilt emojente ut, nei. Meir prepubertalt. :) Sansynlegvis det mest kunstige og fabrikerte bandet eg nokon gong har sett. Det her slår alle popgruppene som vart spydd ut av hollywood på 90-talet til saman. Her er det ikkje musikken som ligg bak, men eit forretningsgeni.

Men det som plaga meg mest var å sjå den jævla drittungen med ein (antagelegvis) Historic VOS LP-Custom. Å skitne til noko så hellig på den måten! FYSJOM seier eg berre.

Lenke til kommentar

De er akkurat det samme som boyband var før, men så ble sjangren upopulær og musikkindustrien kunne trenge noe mer rockband typen.

Men guttungen av en vokalist kunne aldri ha sett mer homofil ut... ærlig talt. Jeg trodde Vince Neil (Mötley Crüe) fra den tideligste eraen slo de meste, men fy søren. [Jeg ER konstruktiv, kjære vene]

Videoene er ganske så typiske som alle boybandene ser vanligvis ut som. Så dette er ganske lite troverdig, må jeg si.

 

Jeg håpet idet minste at bandet var i nu-metal/rock hjørnet, men neida. Det var så skeptisk som ansiktene deres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...